FANDOM

Οι Yonko είναι οι τέσσερις πιο διαβόητοι και πιο ισχυροί καπετάνιοι στον κόσμο, δεν είναι ούτε σύμμαχοι ούτε εχθροί μεταξύ τους, προτιμώντας να παραμείνουν αυτόνομοι στις περισσότερες περιπτώσεις. Αυτές οι τέσσερις διαμένουν ατομικά κατά το δεύτερο μισό της Μεγάλης Γραμμής (γνωστό ως «Νέος Κόσμος»), ασκώντας εντυπωσιακή επιρροή και έλεγχο επί δεκάδες άλλα πειρατικά πληρώματα και αυτοδιοικούμενα νησιά.

Στην αποφασιστική μάχη του Marineford, ο Whitebeard, ένας από τους Yonko, συναντήσε το τέλος του προς την κορύφωση του πολέμου. Με αποτέλεσμα, ο δολοφόνος του, Blackbeard , στη συνέχεια να σφετεριστεί τη θέση του. Ο Shanks, ένα άλλο μέλος των Yonko, εμφανίστηκε προκειμένου να σταματήσει τον πόλεμο.

Ιστορία

Παρελθόν

Ο Whitebeard ήταν ενεργός στις θάλασσες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Gol D. Roger σε όλη τη Μεγάλου γραμμή και ήταν ένας από τους λίγους ανθρώπους που μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Roger, καθώς και ο άνθρωπος που βρισκόταν πιό κόντα στο One Piece μετά το θάνατο του Roger. Ωστόσο, ο ίδιος δεν είχε καμία πρόθεση να βρεί το θησαυρό.

Καθ 'όλη τη ζωή του, Ο Kaido νικήθηκε επτά φορές από τους Marines και τους άλλους Yonko. Ωστόσο, όλες οι προσπάθειες τους να τον εκτελέσουν ήταν ανεπιτυχείς.

Μερικοί από τους Shichibukai πολέμησαν Yonko στο παρελθόν. Ο Shanks και Ο Dracule Mihawk συχνά μάχονταν τα πρώτα χρόνια. Ο Gekko Μoria πολέμησε τον Kaido, και Ο Crocodile πολέμησε το Whitebeard.

Δώδεκα χρόνια πριν, Ο Shanks επισκέφθηκε την πατρίδα του Luffy . Είναι άγνωστο αν κατείχε τον τίτλο του Yonko σε εκείνο το χρονικό σημείο.

Όλοι οι Yonko φαίνεται να έχουν ισχυρούς στόλους, συμπεριλαμβανομένα τεράστια πλοία και δυνατά μέλη πληρώματος. Ένας ιδιαίτερος λόγος για την αδυναμία τους να φτάσουν στο Raftel είναι το γεγονός ότι χρειάζονται τα τέσσερα Road Poneglypη ώστε να προσδιορίστει τη θέση του. Ενα εκ των οποιων κατέχεται από τον Kaido, ένα από την Big Mom, ένα βρίσκεται στο Ζου και το τελευταίο είναι σε άγνωστη τοποθεσία.

Jaya Arc

Μετά την ήττα του Crocodile από τους Straw Hat, η παγκόσμια κυβέρνηση είχε θορυβηθεί για την επερχόμενη συνάντηση δύο Yonko, του Shanks και του Whitebeard.

Post-Enies Lobby Arc

Στην καταστροφή του Enies Lobby, οι Marines βιώσαν μια άλλη ήττα στο Νέο Κόσμο, όταν απέτυχαν να αποτρέψουν τον Shanks και τον Whitebeard να συναντηθούν. Φοβούμενοι οτι τα δύο πληρώματα θα μπορούσαν να σχηματίσουν μια συμμαχία, η παγκόσμια κυβέρνηση περίμενε με αγωνία το αποτέλεσμα.

Κατά τη συνάντηση, ο Shanks μετά την επιβίβασή του στο πλοίου του Whitedbeard προκάλεσε την πλειοψηφία του πληρώματος να καταρρεύσει. Ο Shanks έδωσε στον Whitebeard μιά σοβαρή προειδοποίηση.

Ο Shanks είπε στον Whitebeard ότι οι ημέρες του ως ο ισχυρότερος πειρατής πλησιάζαν στο τέλος τους, προειδοποιώντας τον για τη νέα εποχή που ήταν έτοιμη να έρθει. Με τον Blackbeard έτοιμο να κάνει την κίνησή του προς την υπεροχή, σφετεριζοντας το θρόνο του Whitebeard. Ο Shanks προσπάθησε επίσης να πείσει τον Whitebeard να ανακαλέσει τον 2ο διοικητή του πληρώματος, Portgas D. Ace, από την επιδίωξη του Blackbeard. Ο Whitebeard αρνήθηκε πεισματικά την προειδοποίηση του Shanks, και οι δύο Yonko συγκρούστηκαν. Ο ουρανός χωρίστηκε στη μέση όταν συγκρούστηκαν τα όπλα τους, προς μεγάλη φρίκη των μελών και των δύο πληρωμάτων.

Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Yonko?oldid=2077".

Also on FANDOM

Random Wiki