FANDOM

Edward Newgate
Edward Newgate Anime Infobox

Πρώτη Εμφάνιση

Κεφάλαιο 234, Επεισόδιο 151

Οργανώσεις

Whitebeard Pirates, Yonko (πρώην)

Ασχολίες

Καπετάνιος Πειρατής

Ψευδώνυμο

"Whitebeard" (白ひげ Shirohige)

Επίθετα

"The Strongest Man in the World" (世界最強の男 Sekai Saikyō no Otoko), "The Man closest to One Piece" (ワンピースに最も近い男 Wan Pīsu ni mottomo chikai otoko)

Ηλικία

72

Κατάσταση

Απεβίωσε

Γενέθλια

6 Απριλίου

Φρούτο του Διαβόλου

Gura Gura no Mi

Ο Edward Newgate, περισσότερο γνωστός ως "Whitebeard" ήταν ο καπετάνιος των Whitebeard Pirates και ήταν γνωστός ως "Ο πιο Δυνατός Άντρας στον Κόσμο" και "Ο Άντρας που ήταν πιο κοντά στον θησαυρό One Piece" μετά τον θάνατο του Gol D. Roger. Ήταν ένας από τους τέσσερις αυτοκράτορες (Yonko ) που κυριαρχούσε τον Νέο Κόσμο (New World) μέχρι τον θάνατό του στην Μάχη του Marineford (Battle of Marineford).

ΕμφάνισηEdit

Στα νεότερά του χρόνια φορούσε ένα ανοιχτό γκρι γιλέκο και μια μαύρη μπαντάνα και το αντιπροσωπευτικό του μουστάκι δεν υπήρχε. Αργότερα ανέπτυξε το χαρακτηριστικό σα μισοφέγγαρο μουστάκι, το οποίο του έδωσε και την επωνυμία "Whitebeard" (Ασπρογένης). Όταν ήταν 52 ετών, φορούσε ένα μπλε με κίτρινο πειρατικό καπέλο με το σύμβολό του από πάνω από μια μαύρη με κόκκινη μπαντάνα. Επίσης είχε μακριά ξανθά μαλλιά.

Ο Whitebeard ήταν ένας ασυνήθιστα μεγάλου αναστήματος άνθρωπος, περίπου τρεις φορές το μέγεθος ενός φυσιολογικού ανθρώπου. Σε αντίθεση με άλλους μεγαλόσωμους ανθρώπους, το σώμα του ήταν ομοιόμορφα δομημένο. Είχε ένα μακρύ πρόσωπο, ταλαιπωρημένο λόγω της προχωρημένης ηλικίας του, με πολλές ρυτίδες γύρω από τα μάτια του, είχε πολλές ουλές στο στήθος και ήταν πολύ μυώδης. Οι μυς στους δικεφάλους των χεριών του φαινόντουσαν να μεγαλώνουν όποτε χρησιμοποιούσε τις σεισμικές δυνάμεις του. Όπως όλοι στο πληρωμά του, είχε το σύμβολο της πειρατικής του σημαίας τατουάζ στη πλάτη του. Στο manga τα μάτια του είναι καφέ, αλλά στο anime το χρώμα των ματιών του φαίνονται να είναι κίτρινα.

Φορούσε μια μάυρη μπαντάνα γύρω από το κεφάλι του και ένα λευκό παλτό καπετάνιου τον κοσμούσε, το οποίο κρεμόταν ελαφρά από τους πλατύς ώμους του, και είχε επάνω το πειρατικό του σύμβολο. Φαινόταν πάντα γυμνός στην περιοχή του στήθους και φορούσε ένα ελαφρύ, χαλαρό παντελόνι του οποίου τα παντζάκι τα έβαζε μέσα στις μεγάλες μαύρες μπότες του, και μία σκούρα πειρατική ζώνη γύρω από την μέση. Όταν δε βρισκόταν σε πόλεμο, ο Whitebeard βρισκόταν συνδεδεμένος με μηχάνημα οξυγόνου και διάφορα άλλα ιατρικά μηχανήματα, λόγω προβλημάτων υγείας  που οφείλοταν στην προχωρημένη ηλικία του.

Στο manga, αφού ο Akainu έλιωσε ένα μέρος του κεφαλιού του, ο Whitebeard έχασε το αριστερό του μάτι και το αριστερό μέρος του μουστακιού του (ωστόσο αυτό δε συνέβει στο anime όπου έχασε μόνο το αριστερό μέρος του μουστακιού του), ενώ ακόμα του προξενήθηκε και μιά μεγάλη τρύπα στο στέρνο του ( μια δεύτερη, ακόμα μεγαλύτερη τρύπα στο στομάχι του προξενήθηκε από τον Akainu στο anime). Ωστόσο σε αυτά τα 72 χρόνια που έζησε, δεν είχε καμία ουλή στην πλάτη του, καθώς ποτέ δεν λιποτάκτησε από τις μάχες που έδωσε.

Όταν ήταν παιδί, φορούσε μία ανοιχτόχρωμη αμάνικη μπλούζα με μαύρες επιγραφές. Επίσης φορούσε σορτς και άσπρη μπαντάνα. Είχε επιδέσμους και αμυχές από τις μάχες του.

Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Whitebeard?oldid=2069".

Also on FANDOM

Random Wiki