FANDOM

Στατιστικά
Sarquiss
Ο Sarkies

Όνομα στα Ιαπωνικά:

Sākīsu (サーキース)

Συνεργασίες:

Πειρατές Bellamy

Επαγγέλματα:

πειρατής, πρώτος σύντροφος

Ψευδώνυμο:

Big Knife Sarkies

Πρώτη Εμφάνιση:

Τεύχος 222, Επεισόδιο 146

Επικήρυξη:

38,000,000

Την φωνή του στα Ιαπωνικά υποδύεται:

Yuji Ueda

Ο Πρώτος Σύντροφος του Bellamy, ο Sarkies, έχει μια επικήρυξη 38.000.000 για το κεφάλι του. Έχει το προσωνύμιο "Big Knife" λόγω του μεγάλου στιλέτου που χειρίζεται (φέρει μια ισχυρή ομοιότητα με ένα τεράστιο kukri). Λόγω των ενεργειών του, μπορεί να θεωρηθεί ως ο δευτερεύων ανταγωνιστής των Straw Hat στο Jaya Arc.

ΕμφάνισηEdit

Ο Sarkies έχει κυματιστά, μπλε μαλλιά που φτάνουν ως του ώμους. Φοράει μια μοβ ζελατίνα πάνω στα μάτια του. Φοράει επίσης ένα λευκό γούνινο παλτό πάνω από το γυμνό του στήθος εκτός από τις χρυσές αλυσίδες που είναι σαν κολιέ. Έχει κόκκινο και λευκό ριγέ παντελόνι και γάντια με το ίδιο μοτίβο μαζί με μια χρυσή ζώνη.

Στο γυμνό στήθος του Sarkies έχει ένα τατουάζ με το Jolly Roger του Doflamingo: ένα smiley με το σύμβολο της ακύρωσης πάνω του. Έχει επίσης το ίδιο σύμβολο στη ζώνη του.

Ο Sarkies κρατάει ένα τεράστιο κυρτό μαχαίρι που μοιάζει πολύ με ένα kukri, και τον βλέπουμε συχνά με μια γυναίκα στο πλευρό του, Lily.

ΠροσωπικότηταEdit

Sarkies Manga Infobox

O Sharkies όπως φαίνεται στο manga

Όσον αφορά την προσωπικότητα του, ο Sarkies δεν φαίνεται να είναι πολύ έξυπνος, αλλά και με κάπως υπερβολική αυτοπεποίθηση όπως και οι υπόλοιποι πειρατές στο πλήρωμα του Bellamy. Ερμήνευσε την άρνηση των Zoro και Luffy να αντεπιτεθούν, όταν προκλήθηκαν από τον Bellamy στο μαγαζί του Terry ως πράξη δειλίας, και επέμεινε ότι η γρήγορη ήττα του Bellamy από τα χέρια του Luffy ήταν ένα "τυχερό χτύπημα" και μάλιστα προσπάθησε να αμφισβητήσει τον νεότερο πειρατή, μόνο για να μαζευτεί όταν ο καπετάνιος των Straw Hat τελικά έστρεψε την προσοχή του στον Sarkies. Δυστυχώς, δεν φαίνεται να μαθαίνει από αυτό, καθώς αμέσως μετά την αποχώρηση του Luffy, καταλήγει να πέσει πάνω στον Blackbeard και έκανε μια αγενή παρατήρηση απέναντί ​​του και συνέχισε να κακολογεί τον Luffy, τότε ο Blackbeard αμέσως πετάει τον Sarkies στο έδαφος.

Ακριβώς όπως καπετάνιος του, ο ίδιος πιστεύει ακράδαντα ότι η Νέα Εποχή έρχεται και γελάει με όποιον αναφέρει τα όνειρά του. Επίσης ψευδώς πιστεύει ότι μια επικήρυξη αντιπροσωπεύει το επίπεδο δυσκολίας καταπολέμησης ενός ατόμου, κάνοντάς τον να πιστέψει ότι ο ίδιος είναι πιο ισχυρός από ότι είναι στην πραγματικότητα.

Ικανότητες και Δυνάμεις Edit

Big Chop

Big Knife Edit

Ο Sarkies χρησιμοποιεί ένα τεράστιο μαχαίρι, το οποίο μοιάζει με ένα γιγαντιαίο kukri, για να πολεμάει. Είναι αυτό που του έδωσε το παρατσούκλι του "Big-Knife" Sarkies. Αυτός στριφογυρίζει συνήθως τη λεπίδα σαν ανεμόμυλο μπροστά του, ώστε να την επιδεικνύει. Με την τεχνική του, ο Sarkies παρουσιάζει ορισμένες ακροβατικές ικανότητες.

  • Το Big Chop (σημαίνει στην κυριολεξία "Μεγάλη Επίθεση Μαχαιριού") είναι η μόνη γνωστή επίθεσή του, όπου κάνει μια κάθετη περιστροφή και χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό του "Big Knife" για να μετατραπεί σε ένα ανθρώπινο περιστρεφόμενο πριόνι. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά κατά του Masira όπου ενώ γύριζε κάθετα ενώ χοροπηδούσε κόβοντας τον Masira πολλές φορές [1]

Ιστορία Edit

Jaya ArcEdit

Sarkies vs Bellamy

Πρωτοεμφανίζεται στη Jaya στη Mock Town όπου προσβάλλει τους Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro και Nami, όταν προσπάθησαν να μπουν στο ξενοδοχείο που είχαν κλείσει πλήρως οι Πειρατές Bellamy. Αφού συζήτησε λίγο μαζί τους ο Sarkies θεώρησε πως επρόκειτο για μια ομάδα από αξιολύπητους πειρατές και πέταξε λεφτά στο έδαφος μπροστά τους. Καθώς απομακρύνονταν τους αποκάλεσε άχρηστους. Όταν είδε ότι ο Luffy καταζητούνταν για 30,000,000 αποφάσισε να ενημερώσει τον καπετάνιο του τον Bellamy.

Αργότερα, ο Sarkies και το υπόλοιπο πλήρωμα πήγαν στη Jaya για να επιτεθούν στη Συμμαχία Saruyama για τον χρυσό τους. Ο Sarkies χρησιμοποίησε την τεχνική του Big Chop για να κόψει τον Masira, αλλά απομακρύνθηκε από τον Shoujou. Με τον Bellamy ως την κύρια δύναμη του πληρώματος νίκησαν τους αντιπάλους τους και έκλεψαν τον χρυσό τους. Με αυτόν επέστρεψαν στη Mock Town όπου ενημερώθηκαν για τις νέες επικηρύξεις των Luffy και Zoro. Στη συνέχεια εμφανίστηκε ο Luffy που προκάλεσε τον Bellamy. Στην αρχή αυτός γέλασε μαζί με το υπόλοιπο πλήρωμα που παρακολουθούσε την μάχη αλλά αυτή τέλειωσε γρήγορα καθώς ο Luffy τον έριξε αναίσθητο εύκολα. easily knocks out Bellamy with one hit. Μη πιστεύοντας τι είχε συμβεί ζητάει από τον Bellamy να επιστρέψει αλλά τότε η αφίσα επικήρυξης του Luffy έπεσε (λόγω του αέρα) στο πρόσωπό του και έντρομος συνειδητοποίησε ότι ήταν αληθινή. Όταν προσπάθησε να το παίξει νταής καθώς ο Luffy έπαιρνε πίσω τον χρυσό του Cricket απλώς μαζεύτηκε μόλις ο Luffy του έδωσε λίγη προσοχή.

Αφού ο Bellamy ηττήθηκε από τον Luffy, ο Sarkies έπεσε πάνω στον Blackbeard τον οποίο και απείλησε. Ο Blackbeard απάντησε χτυπώντας το κεφάλι του Sarkies στο έδαφος με ευκολία.[2]

Long Ring Long Land ArcEdit

Αφού ο Luffy είχε νικήσει τον Bellamy, o Donquixote Doflamingo, ο Shichibukai στον οποίο ο Bellamy είχε ορκιστεί πίστη, επέστρεψε στην Jaya και ανάγκασε τον Bellamy και τον πρώτο σύντροφο του, τον Sarkies, να πολεμήσουν μεταξύ τους, «ως ένα μάθημα» γιατί ντρόπιασαν τη σημαία του, όταν ο Bellamy κτυπήθηκε από τον Monkey D. Luffy. [3]

O Sarkies ικέτευε για έλεος, και o Bellamy παρακάλεσε για μια άλλη ευκαιρία, αλλά o Doflamingo απλώς γέλασε και ανάγκασε τον Sarkies να κόψει τον καπετάνιο του με το "Big Knife" του.

Σημαντικές μάχεςEdit

  • Sarkies εναντίον Shoujou
  • Sarkies εναντίον Marshall D. Teach
  • Sarkies (που ελέγχεται από τον Donquixote Doflamingo) εναντίον στο Bellamy

TriviaEdit

  • O Sarkies έχει ένα διακριτό γέλιο, ξεκινώντας με "Pa" (δηλαδή Pahahahaha!)
  • Στο τρίτη Δημοσκόπηση Δημοτικότητας ο Sarkies ήρθε στη θέση 56 πίσω από τον Gommorah.

ΑναφορέςEdit

  1. One Piece Manga and Anime — Vol. 25 Κεφάλαιο 231 και Επεισόδιο 150, Ο Sarkies χρησιμοποιεί την επίθεση του "Big Chop".
  2. One Piece Manga and Anime - Vol. 24 Κεφάλαιο 223 και Επεισόδιο 146, ο Sarkies συναντά τους Luffy, Zoro και Nami.
  3. One Piece Manga and Anime — Vol. 32 Κεφάλαιο 303 και Επεισόδιο 207, ο Doflamingo τιμωρεί τον Bellamy γιατί αμαύρωσε το σύμβολο του.
Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Sarkies?oldid=1201".

Also on FANDOM

Random Wiki