FANDOM

Nico Robin
Nico Robin Anime Post Timeskip Infobox
H Nico Robin μετά το timeskip

Ιαπωνικό Όνομα

ニコ・ロビン

Πρώτη Εμφάνιση

Κεφάλαιο 114; Επεισόδιο 67

Διασυνδέσεις

Straw Hat Pirates; Baroque Works (πρώην) ; Φυλή Ohara (πρώην); Επαναστατικός στρατός (πρώην, προσωρινά)

Επάγγελμα

Αρχαιολόγος

Ηλικία

28 (πρώτη εμφάνιση) 30 (μετά το timeskip)

Κατάσταση

Ζωντανή

Γενέθλια

6 Φεβρουαρίου

Ύψος

1μ 88εκ

Επικύρηξη

80,000,000 Beli

Η Nico Robin,γνωστή ως "Devil Child"(Παιδί Δαίμονας), είναι η αρχαιολόγος των Straw Hat Pirates. Αρχικά, εμφανίστηκε ως αντιπρόεδρος του Baroque Works και στη συνέχεια ως δευτερεύον ανταγωνιστής, γνωστή ως Miss All Sunday, πριν ενταχθεί στους Straw Hats. Είναι το έβδομο μέλος του πληρώματος, το έκτο που εντάσσεται, και όπως η Nami και ο Usopp, επανασυνδέεται, κοντά στο τέλος απο το Enies Lobby Arc. Η Robin είναι το πρώτο μέλος του πληρώματος που αρχικά ήταν ανταγωνιστής. Έχει φάει το Hana Hana no Mi (Το φρούτο του Λουλουδιού).
Φρούτο του Διαβόλου

Όνομα Φρούτου

Hana Hana no Mi

Ικανότητες

Λουλούδι, Άνθιση

Τύπος

Paramecia

Κατά τη διάρκεια του Post War Arc, εμπλέχθηκε με τον Επαναστατικό Στρατό για δύο χρόνια. Το όνειρό της είναι να βρεί το Rio Poneglyph στο οποίο υπάρχει γραμμένη η αληθινή ιστορία. Έχει την επικύρηξη των 130,000,000 Belli.

Εμφάνιση Edit

Η Nico Robin είναι μία ψηλή, αδύνατη και αθλητική γυναίκα με μαύρα μαλλία ως την μέση της. Έχει καστανά μάτια, με σκούρες και φαρδίες κόρες ματιού (με μπλέ μάτια στο anime, εκτός απο τη δέκατη και δωδέκατη ταινία) και έχει μια μακριά, λεπτή και σκιαγραφημένη μύτη. Στο anime ο τόνος δέρματος της Robin είναι ελαφρως πιο σκούρος σε αντίθεση με τα χρωματισμένα έργα manga που είναι πιο ανοιχτός. Η Robin επίσης μοιάζει με τη μητέρα της σε μεγαλο βαθμό, με την εξαίρεση το χρώμα των μαλλίων της, το στιλ της αλλά και το δέρμα της ειναι ελαφρώς πιο σκούρο από της μητέρας της. Τα άκρα της Robin είναι πολύ μακριά, ειδικά τα πόδια της, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στις πολεμικές της ικανότητες (δεδομένου της ιδιότητας των δυνάμεών της) και στο συνολικό ύψος. Όπως οι περισσότεροι γυναικείοι χαρακτήρες στη σειρά ,έχει στενή μέση. Είναι επίσης, καλά προικισμένη. Πολλοί άνθρωποι τη θεωρούν πολύ ελκυστική ή όμορφη και μαζί με τη Nami έχουν ειδική μεταχείριση απο το συντροφικό μέλος του πληρώματος τους, τον Sanji.

Πρίν το Πέρασμα των 2 ΧρόνωνEdit

Δεν έχει κάποιο σήμα κατατεθέν όπως οι άλλοι μολονότι το όλο μώβ καουμπόϊκο στίλ της από όταν πρωτοεμφανίζεται φαίνεται συχνά ως το σήμα κατατεθέν της. Όπως και η Nami, φαίνεται να της αρέσουν τα αποκαλυπτικά ρούχα, και συχνά τα ρούχα που φοράει είναι είτε σκούρα (συχνά μαύρο ή μώβ) είτε αποτελούνται απο δέρμα (μερικές φορές και τα δύο). Επίσης, προτιμά τα ψηλοτάκουνα και δεν φαίνεται να την επηρεάζουν στο περπάτημα ή στην ταχύτητά της.

Η Robin μερικές φορές φοράει ένα χρυσό περιβραχιόνιο με άσπρες κλωστές δεμένες με αυτό και έχοντας πάνω του το γράμμα Ν, το οποίο προέρχεται απο το όνομα της οικογένιάς της, Nico. Παλαιότερα είχε ένα παρόμοιο με το BW πάνω του, το οποίο πρέρχεται απο το Baroque Works, αλλά δεν το φοράει πια αφού δεν έχει σχέσεις πια με την ομάδα. Χαρακτηριστικό της είναι ότι φοράει πολλές φορές ένα καουμπόϊκο καπέλο.

Στο Alabasta Arc, φοράει μια αποκαλυπτική καουμπόϊκη ενδυμασία που αποτελείται απο έναν αισθησιακό κορσέ με σχίσημο στο στήθος και μια ταιριαστή κοντή φούστα, και απο τα δύο κρέμονται στολίδια, και ένα άσπρο παλτό με γούνα ταιριάζοντας με ένα άσπρο καουμπόϊκο καπέλο και ένα ζευγάρι άσπρες ψηλοτάκουνες μπότες.

Στο Skypiea Arc, συνεχείζει να φοράει το άσπρο καουμπόϊκο καπέλο που είναι σήμα κατατεθέν της, μαζί με μια κίτρινη αμάνικη μπλούζα και μώβ παντελόνι που φτάνει ως τις γάμπες, με μια απλή ζώνη γύρω απο τη μέση της, και μώβ ψηλοτάκουνα Mary Janes. Επιπρόσθετα, φοράει ένα άσπρο κόσμημα στο αριστερό της χέρι.

Στο Water 7 και Enies Lobby Arc, φοράει ένα κοντό, μαύρο, δερμάτινο, αισθησιακό φουστάνι με σχίσημο στο στήθος ,με μακριά μανίκια που φαίνονται να είναι πιο ανοιχτόχρωμα. Επίσης, φοράει μαύρες ψηλοτάκουνες μπότες ως τους μηρούς.

Στο Post-Enies Lobby Arc, φοράει ένα εφαρμοστό, κόκκινο κοντομάνικο μπλουζάκι που έχει μπροστά το έμβλημα του Galley-La και ένα μαύρο παντελόνι. Ακόμη, φοράει ένα ζευγάρι άσπρα,ψηλοτάκουνα παππούτσια. Μετά αντικαθηστά το κοντομάνικο μπλουζάκι με μια εφαρμοστή, ριγέ, μώβ, κουμπομένη ζακέτα και σκούρα ψηλοτάκουνα παππούτσια.

Στο Thriller Bark Arc, φοράει ένα κοντό, μώβ φουστάνι με κεντημένη δαντέλα στις άκρες, κάλτσες που φτάνουν ως τους μηρούς που συγκρατιούνται με τιράντες, και μαύρες ψηλοτάκουνες μπότες με δύο γραμμές απο κουμπία μπροστά.

Στο Sabaody Archipelago Arc, φοράει μια μάυρη (μώβ στο anime) ενδυμασία που αποτελείται απο ένα καουμπόϊκο καπέλο, μια αποκαλυπτική, αμάνικη μπλούζα με σχίσημο στο στήθος, με ένα φαρδύ, κίτρινο κολλάρο καλυμένο με μοτίβα απο μαύρους ομόκεντρους κύκλους, ταιριαστό παντελόνι που φτάνει ως τις γάμπες, και μώβ ψηλοτάκουνα Mary Janes. Επιπλέον, έχει μια σειρά απο στρογγυλά και κίτρινα στολίδια που κρέμοντε χαλαρά γύρω από τη μέση της.

Ενώ είναι φυλακισμένη στο Tequila Wolf, η Robin φοράει μια ολόσωμη μπλέ φόρμα της φυλακής, η οποία είναι ανοιχτή αποκαλύπτοντας το στήθος της. Κατά τη διάρκεια του Tequila Wolf, ο τόνος δέρματός της Robin φαίνεται να είναι πιο ανοιχτός (πιθανότητα λόγο του ψυχρού καιρου του Tequila Wolf).

Μετά το Πέρασμα των 2 ΧρόνωνEdit

Απο το Return to Sabaody Arc μέχρι κοντά στο τέλος του Fishman Island Arc, τα μαλλιά της Robin έχουν μακρύνει, φτάνοντας μέχρι κάτω στην πλάτη της κα είναι τραβηγμένα προς τα πίσω, εμφανίζοντας πιρισσότερο το μέτωπό της και τα αυτία της, και το στήθος της έχει μαγαλώσει. Η ενδυμασία της μετά το πέρασμα των δύο χρόνων αποτελείται απο ένα ρόζ σάλι σαν φούστα με ένα μώβ πέτσινο γιλέκο με φερμουάρ και ντεκολτέ με V όπως αυτό της Boa Hancock και ένα άσπρο τριαντάφυλλο τυπωμένο στην αριστερή μεριά του στήθους της κοντά στον ώμο της, γυαλία ηλίου, ρόζ ψηλοτάκουνες γόβες, και ένα ρόζ σακκίδιο πλάτης.Τα γυαλία ηλίου που φοραέι συγκρατιούνται στο μέτωπό της και φαίνεται να τα φοράει κάτα την διάρκεια της μάχης με τους New Fishman Pirates στο Gyoncorde Plaza.

Όπως και με τη Nami, το στήθος της έχει μεγαλώσει. Στο anime, το χρώμα δέρματός της είναι πιο φωτεινό απο ότι πριν το πέρασμα των δύο χρόνων. Αυτός ο τόνος του δέρματός της είναι πιο κοντά με αυτόν που είχε πάντα στο manga. Στο anime, τα μαύρα της μαλλία έγιναν πιο ανοιχτόχρωμα. Σε αντίθαση με τα άλλα μέλη του πληρώματος, η Robin δεν ψήλωσε, αφού παραμένει στα 1,88 m.

Μετά την μάχη για το Fishman Island, η Robin φοράει ένα πράσινο, με μακριά μανίκια φόρεμα που έχει ντεκολτέ με V. Ενώ εξερευνά τη Φλεγόμενη Γη στο Punk Hazard κατά τη διάρκεια του Punk Hazard Arc μαζί με μερικά άλλα μέλη του πληρώματος, η Robin βγάζει το φόρεμά της εξαιτίας της ζέστης και φαίνεται μια καμιζόλα με άνθη και μαύρο σόρτσακι, αργότερα δένει το φόρεμά της στη μέση της. Επίσης, σε αυτήν την ενδυμασία φοράει ψηλοτάκουνα και συνεχίζει να φοράει το νέο σήμα κατατεθέν της τα γυαλία ηλίου που συγκρατιούνται στο μέτωπό της. Αργότερα, φοράει ένα μακρύ, χειμερινό παλτό με κηλίδες πάνω του, στην Παγωμένη Γη, το οποίο παίρνει από ένα γυναικείο μέλος από την μονάδα φρουράς των κενταύρων του Brownbeard.

Κατά την διάρκεια των γεγονότων στην Dressrosa, φοράει ένα πολύ κοντό, μαύρο φόρεμα. Έχει μεγάλο ντεκολτέ, με αποτέλεσμα, να αποκαλύπτει ένα μεγάλο μέρος απο το στήθος της. Η ενδυμασία επίσης περιλαμβάνει τα γυαλιά ηλίου της, μαύρες ψηλοτάκουνες μπότες, και ένα άσπρο καπέλο. Επιπρόσθετα, έχει επιλέξει να μαζέψει τα μαλλιά της ουρά.

ΠροσωπικότηταEdit

Λόγω της κληρονομιάς του νησιού των μελετητών, η Robin είναι αρχαιολόγος και ιστορικός που επιδιώκει την άνεση και την ελευθερία να μελετά τα μυστήρια του κόσμου. Είναι το πιο ήσυχο και συγκρατημένο μέλος του πληρώματος, έχοντας σπάνια ξεσπάσματα συναισθημάτων (με εξαίρεση τα περιστατικά όταν ιδρώνει, και όταν φώναξε στον Luffy και στους Straw Hats κατά την διάρκεια του Enies Lobby Arc). Εμφανίζεται ήρεμη ακόμα κι όταν μιλάει απαίσια στα άλλα μέλη του πληρώματος. Έχει μια ενήλικη γοητεία, όπως αναφέρει ο Sanji . Έχοντας περιγραφθεί ως η μητέρα απο τον Oda, έχει δείξει μερικές φορές μητρική φροντίδα για τους άλλους όπως ο Chopper και ο Momonosuke.

Η Robin έχει μια κάπως μακάβρια πλευρά και συνήθως επισημαίνει χυδαία ή νοσηρά γεγονότα προκαλώντας συνήθως την αποστροφή της Nami και του Usopp. Η Robin είναι συνήθως η πρώτη που σκέφτεται πως ένα μέλος του πληρώματος έχει ή θα έχει φριχτή μοίρα, συνήθως αναφέροντας φρικιαστικές λεπτομέριες. Σε άλλες περιπτώσεις θα εκφράσει τον ενθουσιασμό της για κάτι με ανατριχιαστικό θέμα.

Συμπεριλαμβανόμενα Παραδείγματα:
  • Όταν η Robin εντάσσεται την πρώτη φορά στο πλήρωμα, ο Usopp την ρωτάει ποιά είναι η ειδικότητά της, εκείνη του απαντάει,Ο φόνος.
  • Όταν ο Luffy , ο Zoro και ο Sanj εξερευνούν μια γαλέρα που έχει πέσει απο την Skypiea και τρώγονται απο μια γιγάντια θαλάσσια χελώνα, η Robin αμέσως αναφέρει ότι μπορεί να έχουν φαγωθεί μαζί με το πλοίο.
  • Όταν η Nami ρωτάει αν ο Zoro έχει φαγωθεί από τον ουράνιο καρχαρία, εκείνη λέει ότι τα σύννεφα θα είχαν γίνει κόκκινα αν είχε φαγωθεί.
  • Όταν η Nami αναγκάζεται να αιωρηθεί απο ένα σκοινί περνώντας απο τους ουράνιους καρχαρίες, η Robin λέει ότι το ύψος είναι κάπου 50 μέτρα και ότι μπορεί να πεθάνει αν πέσει.
  • Ο Zoro και η Nami επιστρέφουν στο Going Merry στη Skypiea όμως δεν μπορούν να βρούν τον Chopper, ο οποίος φυλάει το πλοίο. Η Robin παρατηρεί ότι μπορεί να έχει τεμαχιστεί σε κομμάτια.
  • Όταν οι Foxy Pirates παίρνουν τον Chopper κατά την διάρκεια του Davy Back Fight, η Νami ρωτάει τον Foxy αν είναι συλλέκτης σπάνιων κατοικιδίων. Η Robin λέει,Ας ελπίσουμε όχι ένας συλλέκτης σπάνιων γουνών.
  • Όταν το πλήρωμα αποφάσιζει για το όνομα Thousand Sunny για το καινούργιο πλοίο, η Robin λέει ότι θα πρότεινε το Ύπαρξη του Σκότους.
  • Στο Thriller Bark, προσφέρεται να ερευνήσει το Thriller Bark μαζί με τον Luffy και τον Franky. Λέει στη Νami πως Της αρέσουν οι συγκινήσεις.
  • Όσο η Nami φωνάζει ενώ δοκιμάζει το Mini Merry II στο Triller Bark, η Robin παρατηρεί ότι μπορεί να είναι καταραμένη απο ένα φάντασμα.
  • Όταν δέχονται επίθεση απο τον Κέρβερο στο Thriller Bark, η Robin λέει ότι τον βρίσκει Χαριτωμένo'.
  • Όταν οι Straw Hats ψάχνουν για τη Nami, τον Chopper και τον Usopp στο Thrillet Bark, η Robin λέει πως δεν μπορούν πλέον να ακούσουν τις φωνές τους, σκεφτόμενη αν έχουν στραγγαλιστεί.
  • Ενω ψάχνουν έναν τρόπο για να φθάσουν στο Fishman Island μέσα στο το Shark Submerge III, η Robin, ο Luffy και ο Brook συναντούν ένα τεράστιο θαλάσσιο τέρας που τους επιτίθεται, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα η Robin να διασκεδάζει σχολιάζοντας πως το μεγάλο του στόμα μπορεί να τους καταπίει αντί να ανησυχεί για την κατάσταση.
  • Ενω τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος σχολιάζουν την παράξενη τύχη του Sanji ως αντίδραση για το πρόσωπο του Duval, η Robin χατιτολογεί λέγοντας πως ο τελευταίος θα μπορούσε να έχει έναν ενδιαφέρον θάνατο μια μέρα.
  • Όταν η ομάδα του Luffy πήγε να αντιμετωπίσει το Κράκεν και έχασαν το δρόμο για να πάνε πίσω στο πλοίο, εκείνη σχολίασε πως ευτυχώς που δεν σχίστηκαν σε κομματάκια απο κάποιο τέρας.
  • Όσο ο Noah πλησιάζει το πεδίο μάχης ανάμεσα στους Straw Hats Pirates και στους New Fishman Island, η Robin αναρωτίεται εάν ο ωκεανός θα βαθόταν κόκκινος αν όλοι συντρίβονταν απο αυτό.
  • Όταν η Robin ακούει τα νέα πως κάποιοι μυστηριώδες άνδρες με όπλα απήγαγαν τη Nami, τον Franky, τον Sanji και τον Chopper, φαίνεται να ανησυχεί αν έχουν ήδη πυροβοληθεί και έχουν πολλαπλές τρύπες στο σώμα τους.
  • Ενω βρίσκεται πάνω στο Brownbeard μαζί με τον Luffy, τον Zoro, τον Usopp και τον Brook, εκείνη σχολιάζει πως θα ήταν ωραίο αν τα χέρια και τα πόδια της Nami και των υποποίπων ξεκολλούσαν απο κρυοπαγήματα.

Πριν το πέρασμα των δύο χρόνων, η Robin συνήθως μιλάει μόνο όταν της μιλούν ή αν συμβεί κάτι αξιοσημείωτο. Η ηρεμία της πιθανόν να είναι αποτέλεσμα της παιδικής της ηλικίας που την οδήγησε σε μια ζωή γεμάτη από στερήσεις. Η πανωλεθρία που συνέβει στην Ohara είχαν ένα βαθύ και τραυματικό αποτέλεσμα στην Robin σαν παιδί, από το οποίο μόλις τώρα άρχισε να αναρρώνει. Ωστόσο, όταν αρχίζει να παιρνάει χρόνο μαζί με το πλήρωμα, η προσωπικότητά της αρχίζει να μαλακώνει.Όταν η Robin διασώζεται απο τους Straw Hats στο Enies Lobby, τότε θεωρεί τον εαυτό της φίλη τους και επίσημο μέλος του πληρώματος. Μετά το πέρασμα των δύο χρόνων η προσωπικότητα της Robin είναι περισσότερο χαλαρή και παιχνιδιάρικη (όπως αποδεικνύεται απο το συνηθισμένο της χαχάνισμα), πολύ πιθανόν εξαιτίας της έκθεσής της στους άλλους Starw Hats. Eπίσης, φαίνεται να έχει εξαιρετικό ποσό γνώσεων, ειδικά στην ιστορία.

Παρά την ώριμη εμφάνισή της και την ήρεμη συμπεριφορά της, φαίνεται να έχει μια παιδική φαντασία. Παρόλο που συχνά φαίνεται να φαντάζεται παράξενες, ανόητες ή χαριτωμένες εικόνες, σπάνια λέει αυτά που σκέφτεται διατηρώντας ένα ανέκφραστο πρόσωπο. Όταν ο Bartholomew Kuma ανέφεραι πως ήταν χρήστης του Nikyu Nikyu no Mi, ο Usopp σκέφτηκε πως λόγο του ήρεμου ήχου που είχε του φρούτου όταν αναφέρθηκε είναι ένα καθησυχαστικού τύπου Φρούτο του Διαβόλου, το οποίο έκανε την Robin να φανταστεί τρείς χαριτωμένες γάτες να δείχνουν τις πατούσες τους και να νιαουρίζουν, ενώ έχει μια σοβαρή έκφραση στο πρόσωπό της.Ένα ακόμα παράδειγμα είναι όταν εκείνη ,ο Luffy, ο Zoro και ο Usopp θέλουν να περάσουν ένα ποτάμι για να πάνε στην Παγωμένη Γη στο Punk Hazard. Ο Zoro έδωσε την ιδέα να περάσουν κολυμπώντας επειδή ήταν ιδρωμένοι από την ζέστη της Φλεγόμενης Γης. Ο Luffy συμφώνησε με αυτή την ιδέα, σκεπτόμενος πως ο Zoro και ο Usopp θα μετέφεραν εκείνον και την Robin απέναντι αφού αυτοί δεν μπορούν να κολυμπήσουν. Αυτό έκανε την Robin να φανταστεί τον Zoro και τον Usopp να κολυμπούν χαρούμενοι ενω μεταφέρουν τον Luffy και εκείνη, και παράλληλα και εκείνοι είναι χαρούμενοι και χαμογελούν, και συνεχίζει να δείχνει το φυσιολογικό της χαμογελοστό πρόσωπο, ενώ ο Usopp της λέει πως δεν υπήρχε περίπτωση να κολυμπήσουν μέχρι την άλλη πλευρά ενώ τους κουβαλούν. Επιπλέον, φαντάζεται την Dressrosa σαν ένα δράκο που φοράει φουστάνι όταν ο Luffy προφέρει παραποιημένο το όνομα.

Η σιωπή της φαίνεται να προέρχεται απο την αίσθηση ευπρέπειας και προσωπικής υπερηφάνειας σε πολλές περιπτώσεις, αρνείται ρητά να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε ενέργεια που θα τη φέρει σε αμηχανία. Αρνείται να συμμετάσχει στην "τεχνική Νο. 15" του Franky, δηλαδή στη διαδικασία σύνδεσης κατά τη μάχη τους εναντίων του Oars. O λόγος ήταν πως το έβρισκε "αμήχανο ως ανθρώπινο ων " (επίσης έκανε ένα υποτιθέμενο αμήχανο πρόσωπο, μολονότι ήταν πιο  αισθητό). Τότε ρητώς πρόσθεσε δεν θα το ξαναδοκιμάσει ποτέ.

Ένα από τα καθορισμένα χαρακτηριστικά της είναι η παντελής έλλειψη φόβου για μια κατάσταση αφού συνήθως διατηρεί μια θετική και ακόμη και χαρούμενη συμπεριφορά. Έχει δείξει φόβο σε πολύ λίγες φορές που πάντα αφορούν μια εξαιρετικά επικίνδυνη απειλή που πέφτει απευθείας πάνω της, όπως κατά την διάρκεια του Buster Call στο Enies Lobby, όταν οι Shichibukais Crocodile και Kuma Προσπάθησαν να την σκοτώσουν (ο Kuma στην πραγματικότητα απλώς προσπαθούσε να την σώσει), και όταν ο ναύαρχος Aokiji και ο Kizaru εμφανίστηκαν μπροστά της. Επίσης, σε αντίθεση με τη Nami, η Robin σπάνια θυμώνει με κάποιο από τα αστεία του πληρώματος ή όταν κάνουν πράγματα που θέτουν σε κίνδυνο, αντίθετα όμως χαζογελάει με τα αστεία τους. Αυτό φάνηκε όταν ο Luffy τους είπε πως στο πλήρωμα πως προκάλεσε την Big Mom, μια από τους Yonkο, αφήνωντας ολόκληρο το πλήρωμα τρομοκρατημένοτο ότι ο Luffy απείλησε έναν Yonko. Απέναντι σ’ αυτό, η Robin απλά χαμογέλασε και γέλασε. Ένα παράδειγμα όπου εκφράζει τη δυσαρέσκειά της για ένα από τα μέλη του πληρώματος μπορεί να φανεί όταν ενώ η ομάδα κρύβεται στo Punk Hazard όπου η ίδια επιπλήττει τον Franky δύο φορές αφότου λέει και κάνει άσεμνες γκριμάτσες ενώ έχει παγιδευτεί στο σώμα του Chopper. Ωστόσο όταν ο Trafalgar Law επιστρέφει εκείνον και τον Chopper στα αρχικά τους σώματα, η Robin εκφράζει χαρούμενη την χαρά της έχοντας τους δύο όπως πρίν.

Ποτέ δεν θα καταλάβει γιατί οι άνθρωποι θεωρούν την ιστορία ανούσια. Για εκείνη δεν είναι τίποτα χειρότερο από την καταστροφή των αντικειμένων ιστορικής σημασίας. Προσεγγίζει την ζωή και τον κόσμο με ήρεμο τρόπο. Μελετά τον κόσμο για την ιστορία του. Δείχνει  μικρό ενδιαφέρον για τα Αρχαία Όπλα σε αντίθεση με τους άλλους, όπως ο Crocodile και ο Spandman. Ωστόσο, μπορεί να είναι η μόνη που είναι ικανή να τα αφυπνίσει. 

Κατά την μάχη η Robin τείνει να διατηρεί μια χαλαρή συμπεριφορά που φαίνεται να αλλάζει μόνο όταν η κατάσταση αποδεικνύεται να είναι πέραν των δυνατοτήτων της (π.χ. μια απελπισμένη κατάσταση), πολύ πιο συχνά παρουσιάζει μια ακλόνητη ηρεμία και επιφυλακτική συμπεριφορά απέναντι σε αντίπαλο κατώτερου επιπέδου, σε σημείο που να χρησιμοποιεί συνήθως τις δυνάμεις της για να ικανοποιήσει δευτερεύοντες ανάγκες (π.χ. χρησιμοποιώντας ένα ζευγάρι χεριών βγαλμένο από το έδαφος για να δημιουργήσει ένα αυτοσχέδιο κάθισμα). Και πιθανώς ως αποτέλεσμα του βίαιου παρελθόντος της, είναι πολύ άσπλαχνη κατά την διάρκεια μιας μάχης και (όπως ο Zoro) δεν αποφεύγει να χρησιμοποιήσει θανάσιμη δύναμη. Θα σπάσει τον λαιμό ή την σπονδυλική στήλη των αντιπάλων της χωρίς δισταγμό, ακόμα κι όταν κλαίνε για συγχώρεση, όπως αποδεικνύεται όταν η Robin πολέμησε τον Yama κοντά στα ερείπια της Sandora. Παρά την τάση της να παραμένει ήρεμη και συγκεντρωμένη, μπορεί να γίνει αρκετά εκφοβιστική και δυνατή όταν το επιθυμήσει. Αυτό φαίνεται όταν αναγκάζει τον Brook να σταματήσει να κάνει ανοησίες και να συνεχίσει την εξήγηση του.

Παρά την ικανότητα της Robin να αντιμετωπίζει τα πράγματα με περίεργο τρόπο, δεν μπορούσε να καταλάβει τις ιδέες των Dwarves και είχε σοκαριστεί με την εμπιστοσύνη που έδειχναν εύκολα στους ανθρώπους, κάτι με το οποίο συνήθως γελάει όταν το κάνει ο Luffy. Η Robin αρχικά είναι το μόνο μέλος του πληρώματος που δεν παρουσιάζει προσωπικά σφάλματα. Ωστόσο, αφού φτάνει στην Dressrosa παρουσιάζει σημαντική αλλαγή στην προσωπικότητά της. Δεν είναι πλέον στωική, αδιάλακτη εγωίστρια όπως συνήθιζε να είναι.  

Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Nico_Robin?oldid=2062".

Also on FANDOM

Random Wiki