FANDOM

Monkey D. Luffy
LuffyTimeSkip
Ο Luffy μετά το πέρασμα των 2 χρόνων

Όνομα:

Monkey D. Luffy

Συνεργασίες:

Πειρατές Strawhat, Dadan(πρώην)

Επαγγέλματα:

Πειρατής, Καπετάνιος

Ψευδώνυμο:

Mugiwara no Luffy

Ηλικία:

7(πρώτο κεφάλαιο) 17(κεφάλαια 1-597) 19(κεφάλαια 598-)

Γενέθλια:

5 Μαϊου(παγκόσμια ημέρα του παιδιού)

Ύψος:

1,72(μετά απο το πρώτο κεφάλαιο) 1,74(μετά από το timeskip)

Επικύρηξη:

400,000,000$

Την φωνή του στα Ιαπωνικά υποδύεται:

Mayumi Tanaka

Φρούτο διαβόλου:

Τύπος φρούτου:

Gomu Gomu no Mi(φρούτο του λάστιχου)

Paramecia

ΠαρελθόνEdit

Ο Shanks και το ψάθινο καπέλοEdit

Rayleigh-san, ήμουν πραγματικά έκπληκτος!! Στο East Blue...! Υπήρχε ένα παιδί που είπε τα ίδια πράγματα όπως ο Καπετάνιος Roger...! Τις ίδιες ακριβώς λέξεις όπως ο καπετάνιος!

— Ο Shanks μιλάει στον Silvers Rayleigh, για τον Luffy

Ο Luffy γεννήθηκε στο χωριό Foosha. Έξι χρόνια μετά τη γέννησή του, συναντά μια ομάδα πειρατών με επικεφαλή έναν καλό και ευγενικό καπετάνιο που ονομάζεται Κοκκινομάλλης Shanks. Ο Luffy έγινε φίλος με το πειρατικό πλήρωμα του και από εκείνη τη στιγμή, θέλει να γίνει ένας πειρατής. Ο Luffy μαχαιρώνει τον εαυτό του με ένα μαχαίρι ακριβώς κάτω από το αριστερό μάτι του, για να αποδείξει ότι είναι αρκετά σκληρός για να ενταχθεί στο πλήρωμα του Shanks.

Κατά τη διάρκεια μιας σκηνής με τον Shanks και τον Higuma, έναν τοπικό ληστή του βουνό που πρόσβαλε τον Shanks και το πλήρωμά του, ο Luffy έφαγε κατά λάθος ένα φρούτο του διαβόλου γνωστό ως Gomu Gomu no Mi και άθελά του μετατράπηκε σε έναν άνθρωπο από λάστιχο. Αρχικά αυτή η κατάσταση επηρεάζει τον Luffy άσχημα όσο αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι ποτέ σε θέση να κολυμπήσει, η οποία είναι μια μεγάλη αδυναμία σε όποιον επιθυμεί να ταξιδέψει στις θάλασσες. Αυτό, όμως, δεν αποτρέπει το όνειρο του Luffy και είναι για άλλη μια φορά αποφασισμένος να γίνει πειρατής.

Αργότερα, ο Luffy στέκεται εναντίον του Higuma για λογαριασμό του Shanks. Αυτός νικήθηκε εύκολα, ωστόσο γίνεται όμηρος. Οι απαγωγείς του νικήθηκαν από τους Κοκκινομάλληδες πειρατές, αλλά ο Higuma έχει διαφύγει στη θάλασσα με τον Luffy.

Ενώ είναι στη θάλασσα, Ο Higuma ρίχνει τον Luffy στον ωκεανό, αλλά μετά του επιτέθηκε ένα Sea king, ενώ αυτός
Shanks Saves Luffy

Ο Shanks έχασε το αριστερό του χέρι για να σώσει τον Luffy

γέλαγε για τον Luffy. Ο Higuma τρώγεται, αλλά ο Shanks καταφέρνει να σώσει τον Luffy, αν και περιστατικό του κοστίζει το αριστερό του χέρι.

Λίγο μετά, ο Shanks ετοιμάζεται να σαλπάρει μαζί με το πλήρωμά του, αλλά πριν από την αναχώρηση, ο Luffy του υποσχέθηκε ότι μια μέρα θα τον ξεπεράσει και θα γίνει ο βασιλιάς των πειρατών. Ο Shanks δίνει στον Luffy το ψάθινο καπέλο του ως δώρο αποχωρισμού, λέγοντάς του να του το επιστρέψει κάποτε ο ίδιος όταν τον ξεπεράσει.

Η συνάντηση με τον AceEdit

Η νέα οικογένεια του Luffy: Οι ληστές και τα αδέρφιαEdit

Κάποια στιγμή αργότερα, Ο Monkey D. Garp δίνει στη Dadan την φροντίδα του Luffy, η οποία είναι η πρώτη φορά που συναντά ο Luffy τον Portgás D. Ace . Ο Garp τον πήγε στην Dadan, ενώ Luffy αρνήθηκε. Ο Garp τον πήρε, χτύπησε την πόρτα και τον έβαλε κάτω. Στη συνέχεια  τον φτύνει ο Ace, κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο θυμωμένα.

Σκεπτόμενος το πρόσφατο περιστατικό με τον Higuma, ο Luffy λέει στην Dadan και στους υπόλοιπους ληστές ότι τους μισεί. H Dadan επιπλήττει πικρά το νεαρό παιδί επειδή είπε κάτι τέτοιο, λέγοντας του ότι θα πρέπει να μείνει εκεί ή θα πεθάνει από την πείνα. Ο Luffy ρίχνει μια ματιά στο κρέας που τρώει ο Ace, ρωτώντας εάν μπορεί να έχει ένα κομμάτι. Στη συνέχεια η Dadan του λέει ότι μπορεί να έχει μόνο ρύζι και νερό, αλλά βλέπει τον Ace να φεύγει και τον ακολουθεί. Ο Luffy λέει στον Ace ότι δεν είναι θυμωμένος που τον έφτυσε (δεδομένου ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να θυμώσει) και θέλει να είναι φίλοι. Ο Ace αποκρίνεται με το να τον χτυπήσει. Ο Luffy τον ακολουθεί στη συνέχεια, πέρα από μια γέφυρα, ο Ace τον παρατηρεί και τον ρίχνει κάτω από την γέφυρα. Ο Luffy επιστρέφει στο σπίτι της Dadan μια εβδομάδα αργότερα και της λέει ότι τον κυνηγήσανε οι λύκοι και έπεσε από ένα γκρεμό. Την επόμενη μέρα, ο Ace βγαίνει και ο Luffy τον ακολουθεί και πάλι και επιθυμεί να ξεκινήσουν μια φιλία με τον Ace. Μετά από τρεις μήνες επίμονης προσπάθειας ακολούθησις του Ace,  Ο Luffy έρχεται τελικά στο Gray Terminal. Ο Luffy κρυφακούει τον Ace και  τον Sabo σχετικά με την αγορά ενός πειρατικού πλοίου. Ο Luffy παρουσιάζεται και τους λέει ότι θέλει και εκείνος να γίνει πειρατής. Ο Ace και ο Sabo έδεσαν στη συνέχεια τον Luffy σε ένα δέντρο και αποφάσισαν ότι πρέπει να τον σκοτώσουν για να κρατήσουν το μυστικό τους ασφαλή. Ενώ ο Luffy είναι πανικοβλημένος, ο Ace και ο Sabo προσπαθούν να αποφασίσουν ποιος από τους δυο θα σκοτώσει τον Luffy αν και ο Ace και ο Sabo δεν είχαν σκοτώσει κανέναν πριν. Ακούνε κάποιον να έρχεται, λύνουν τον Luffy και τρέχουν να κρυφτούν.Ο Porchemy των Πειρατών Bluejam φθάνει για να ψάξει για τα κλεμμένα χρήματα.  Ο Luffy τότε περιπλανιέται μακριά και τον βρίσκει ο Porchemy. Ο Luffy φωνάζει το όνομα του Ace. Ο Porchemy, αναγνωρίζοντας το όνομα, παίρνει τον Luffy μακριά για ανάκριση.

Ο Porchemy σέρνει τον Luffy σε ένα μικρό σπίτι και τον δένει. Ο Luffy δηλώνει ότι δεν πρόκειται να πει τίποτα. Ο Porchemy στη συνέχεια χτυπά τον Luffy με ένα τεράστιο σφυρί, αλλά αυτό δεν βλάπτει τον Luffy λόγω των δυνάμεων του φρούτου του διαβόλου. Ο Porchemy συνέχεια, χρησιμοποιεί γάντια με καρφιά και ανεξάρτητα από πόσες φορές χτύπησε τον Luffy, ο Luffy αρνείται να μιλήσει. Porchemy χάνει την υπομονή του, τραβάει ένα σπαθί και είναι έτοιμος να σκοτώσει τον Luffy όταν ο Ace και ο Sabo φθάνουν. Ελευθερώνουν τον Luffy και νικούν τον Porchemy. Μέσα στο δάσος, ο Ace ρωτά τον Luffy γιατί δεν είπε στον Porchemy σχετικά με τον θησαυρό του Ace και του Sabo. Ο Luffy λέει στον Ace ότι θέλει ένα φίλο, επειδή δεν έχει γονείς μαζί του, και μισεί να είναι μόνος. Μετά από αυτό, ο Luffy, ο Ace και ο Sabo άρχισαν να κάνουν παρέα.

Sworn Brothers

Ο Luffy, o Ace και ο Sabo μοιράζονται Sake για να γίνουν αδέρφια

Αργότερα, ο Luffy φαίνεται να αγωνίζεται εναντίον του Ace, χάνοντας για 50η φορά. Μετά από αυτό, μαζί με το Sabo, πάνε να κυνηγήσουν κροκόδειλους, να αναζητήσουν σκουπίδια στο Gray Terminal, και να φάνε. Ωστόσο, ενώ έτρεχαν από το εστιατόριο ένας άνδρας φώναξε τον Sabo, προκαλώντας τον Luffy και τον Ace να τον αμφισβητήσουν. Ο Sabo λέει ότι ο άνθρωπος που τον φώναξε ήταν ο πατέρας του, ένας ευγενής. Λέει στους άλλους για το παρελθόν του και στη συνέχεια λέει ότι θέλει να είναι ελεύθερος σαν πειρατής και να γράψει ένα βιβλίο για τον κόσμο. Ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι  δεν μπορούν να συμφωνήσουν να είναι στο ίδιο πειρατικό πλοίο, αφού και οι τρεις θέλουν να είναι καπετάνιοι, έτσι έρχεται στον Ace μια ιδέα. Λέει στον Luffy και τον Sabo ότι μπορούν να γίνουν αδέλφια με την ανταλλαγή Sake(Γιαπωνέζικο ποτό). Εφ 'όσον έχουν αυτό το δεσμό, δεν θα έχει σημασία πού βρίσκονται.

Το ατύχημα του SaboEdit

Αλλά μια μέρα όλα αλλάζουν, ο πατέρας του Sabo προσλαμβάνει τον καπετάνιο Bluejam να φέρει πίσω τον Sabo και να απαλλαγεί από τον Luffy και τον Ace. Ο Sabo ικετεύει τον πατέρα του για να πει στον Bluejam να σταματήσει να τους πληγώνει και θα κάνει ό, τι του πει. Ο Ace προσπαθεί να τον σταματήσει από το να φύγει αλλά το κακόμοιρο παιδί περπατά μακριά με τον πατέρα του, με δάκρυα να κυλούν από το πρόσωπό του.

Ο Luffy και Ace εντάχθηκαν στους πειρατές Bluejam στο αίτημα του καπετάνιου να μεταφέρουν φορτίο σε διάφορες τοποθεσίες στο Gray Terminal με τους άλλους πειρατές. Αργότερα, ο Bluejam αποκαλύπτει στον Luffy και στον Ace ότι το φορτίο που είχαν μεταφέρει ήταν πετρέλαιο και μπαρούτι και ότι το Gray Terminal θα τυλιχτεί με φλόγες. Ο Luffy και ο Ace αντιδρούν οργισμένα ​​και γρήγορα συλλαμβάνονται από τους πειρατές. Ο Bluejam τους ενημερώνει στη συνέχεια, ότι δεν μπορούν πλέον να μείνουν ζωντανοί και τους ζητά που βρίσκεται ο θησαυρός τους. Αργότερα εκείνο το βράδυ, η φωτιά αρχίζει και ο Luffy και ο Ace καταφέρνουν να κόψουν τα σκοινιά που ήταν δεμένοι. Ο Luffy και ο Ace, στη συνέχεια τρέχουν για να σωθούν.

Ενώ προσπαθούν να ξεφύγουν, οι δύο συναντούν τον Bluejam για μια ακόμη φορά. Ο Bluejam αποφασίζει ότι αν είναι να πεθάνει, θα πάρει και τους δύο μαζί του. Ωστόσο, ο ίδιος ρωτά τον Ace μια τελευταία φορά να αποκαλύψει τη θέση του θησαυρού τους. Ενώ ο Luffy είναι εναντίον του, ο Ace είναι πρόθυμος να αφήσει τους πειρατές να έχουν το θησαυρό για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια του Luffy. Ωστόσο, αφού ο Ace λέει στον Bluejam που είναι ο θησαυρός, ο Bluejam έχει παγιδεύσει τον Ace και τον Luffy με τη βοήθεια του πληρώματος του. Ο Bluejam αρχίζει να κακολογεί τον Sabo, ενώ ο Ace ανταποδίδει προφορικά, παρακινώντας τον Luffy να δαγκώσει το χέρι του απαγωγέα του. Ο πειρατής ανταποκρίνεται κόβοντας τον πέρα στο πρόσωπο με το σπαθί του. Πριν ο πειρατής αποτελειώσει τον Luffy, ο Ace αφήνει μια κραυγή οργής, εν αγνοία όλων εκεί (συμπεριλαμβανομένου του ιδίου) ότι κατέχει Haki. Το Haki κάνει όλους να χάσουν τις αισθήσεις του εκτός από τον Luffy και τον Bluejam. Ο Bluejam σκοτώνει σχεδόν τον Ace, αλλά στη συνέχεια η Dadan έρχεται να σώσει τα δύο αγόρια. Παρά το γεγονός ότι θέλει να τρέξει πίσω στο σπίτι μαζί τους, ο Ace αρνείται να τρέξει μακριά. Ο Luffy αποφασίζει να μείνει και να πολεμήσουν,  αλλά η Dadan του απαγορεύει και παραμένει στη θέση του. Ο Luffy τότε λαμβάνεται πίσω από τους ληστές για να επιστρέψουν στο σπίτι.

Ο Luffy ξυπνά την επόμενη μέρα, κλαίγοντας ότι θέλει να ξέρει αν ο Ace, η Dadan, και ο Sabo είναι εντάξει. Αφού ο Dogura πηγαίνει να ελέγξει τις υπόλοιπες στάχτες του Gray Terminal, Ο Luffy είναι πολύ αναστατωμένος γιατί δεν τον αφήνουν να πάει να βρεί τον Ace και την Dadan. Ξαφνικά, ο Ace φτάνει έχοντας την Dadan στην πλάτη του, Ο Luffy πηδά πάνω στον Ace κλαίγοντας στην ανακουφισμένος γιατί ο Ace είναι ζωντανός. Λέει στον Luffy δεν πρέπει να ανησυχεί γι 'αυτόν, γιατί δεν θα πεθάνει, χτυπώντας τον Luffy στο κεφάλι του. ο Ace λέει πώς αυτός και η Dadan βγήκαν από την φωτιά του Gray Terminal μετά τον ξυλοδαρμό του Bluejam, και προσπάθησε να θεραπεύσει την Dadan με φάρμακα που ο Ace έκλεψε από την πόλη. Αργότερα την ίδια μέρα, Ο Luffy βλέπει τον Dogura να έρχεται πίσω από το δάσος, και του λένε ότι η Dadan και ο Ace ήταν ήδη σπίτι. Ο Dogura λέει στη συνέχεια ότι, ενώ έψαχνε για τον Ace και τον Dadan, πήγε στην πόλη και είδε τον Sabo να σαλπάρει σε μια βάρκα, και στη συνέχεια να τον πυροβολούν από ένα πλοίο. Ο Ace επιτίθεται στον Dogura, κατηγορώντας τον ότι λέει ψέματα, αλλά απαντά ότι δεν είναι ψέματα,το είδε με τα ίδια του τα μάτια. Ο Luffy συνειδητοποιεί ότι ο Sabo δεν ήταν καθόλου χαρούμενος για την επιστροφή στην πόλη, και αρχίζει να κλαίει, ο Ace προσπαθεί να πάει στην πόλη για να εκδικηθεί, αλλά διακόπτεται από την Dadan, επειδή φοβάται πως ο Ace θα σκοτωθεί, κατηγορώντας τη χώρα για τη δολοφονία του Sabo, όχι μόνο τους ευγενείς. Ο Ace είναι ακόμη πολύ θυμωμένος και εξακολουθεί να δεμένος σε ένα δέντρο, ενώ ο Luffy κλαίει όλη τη νύχτα.

Gomu gomu pistol

Ο Luffy χτυπάει το τοπικό Sea King με ένα βελτιωμένο Gomu Gomu no Pistol

Λίγο αργότερα, ο Luffy ακόμα πενθεί τον Sabo, ζητώντας από τον Ace να μην πεθάνει ποτέ όπου ο Ace κάνει την υπόσχεση ότι δεν θα αφήσει ποτέ τον κλαψιάρη αδερφό του. Ο Luffy τότε αποφασίζει ότι θέλει να γίνει πολύ δυνατότερος. Μετά από χρόνια εκπαίδευσης, κλοπή τροφίμων από τη βασιλική πόλη και μεγαλώνοντας με τον Ace, ο Luffy βλέπει την αναχώρηση του Ace στα δεκαεπτά και ο Luffy στα δεκατέσσερα.

Μετά από αναμονή τριών χρόνων, ο Luffy αποφασίζει να εκπαιδευτεί λίγο περισσότερο μαθαίνοντας πολύ καλά το Gomu Gomu no Pistol. Έτοιμος να αναχωρήσει όταν ήταν δεκαεπτά, ευχαριστεί την Dadan, τους ληστές και το  υπόλοιπο του χωριού, λέγοντας ότι είναι ο τρίτη, αφού ο Sabo και ο Ace έχουν ήδη φύγει.

East BlueEdit

Romance DawnEdit

Ο πρώτος Nakama και οι πρώτες μάχες του LuffyEdit

Luffy fight with Alvida

H Alvida χτυπάει το λαστιχένιο σώμα του Luffy με το ρόπαλο της

Ο Luffy έφυγε από το χωριό του με μια μικρή βάρκα. Στη συνέχεια περίμενε έξω στην ανοιχτή θάλασσα για το τοπικό τέρας Με μια γροθιά από λάστιχο,  γρονθοκόπησε το Sea King στο πρόσωπο. Με τα σχέδια για να δημιουργήσει το δικό του Jolly Roger και να πάρει τουλάχιστον δέκα μέλη για το πλήρωμα,  στη συνέχεια αποφάσισε να ξεκινήσει το ταξίδι του ως πειρατής και απέπλευσε. Ο Luffy δήλωσε ότι θα γίνει ο Βασιλιάς των Πειρατών.

Ενώ έπλεε σε ολόκληρο τον ωκεανό, ο Luffy κατά λάθος ήρθε σε μια δίνη. Για να ξεφύγει από αυτό κρύφτηκε μέσα σε ένα βαρέλι, όπως η δίνη ρούφηξε τη βάρκα του μέσα. Αυτός και το βαρέλι του ανακτήθηκαν λίγο αργότερα από μερικούς πειρατές που βρίσκονταν στην υπηρεσία της Alvida. Ο Luffy τότε βγήκε από το βαρέλι του, προς έκπληξή τους και συναντήθηκε με τον Coby. Μετά την ήττα της Alvida, ο Luffy ήταν σε θέση να ελευθερώσει τον Coby από τη δουλεία του και να αποκτήσει μια μικρή βάρκα. Όπως ο ίδιος και Coby έπλεαν στο επόμενο νησί, έτσι ώστε Coby να ενταχθεί στο ναυτικό, ο Luffy αποφάσισε να αναζητήσει έναν κυνηγό επικηρυγμένων που ήταν φυλακισμένος εκεί. Ο Luffy αποφάσισε να ζητήσει από τον διαβόητο κυνηγό πειρατών, Roronoa Zoro, να γίνει το πρώτο μέλος του πληρώματος του

1stcrew

Ο Luffy ρωτά τον κυνηγό επικηρυγμένων Zoro να γίνει το πρώτο μέλος του πληρώματος

Κατά την άφιξη στην Shells Town, ο Luffy και ο Coby έμαθαν την αλήθεια για τον Zoro μέσω της Rika. Με αυτό κατά νου, ο Luffy αποφάσισε να ελευθερώσει τον Zoro από τον Captain Morgan και τον Helmeppo. Με την υπόσχεση να δώσει πίσω τα ξίφη στον Zoro, εκείνος θα ενταχθεί το πλήρωμα του Luffy, ο Luffy πήγε στη ναυτική βάση και εξόργισε τον​​Morgan. Αφού είδαν το μοναδικό στυλ μάχης του Zoro, ο Luffy πολέμησε με τον Morgan τον οποίο νίκησε. Οι πεζοναύτες βλέποντας τον διεφθαρμένο ηγέτη τους τελικά ηττημένο, χάρηκαν και επέτρεψαν στον Luffy να ελευθερώσει τον Zoro. Ωστόσο, δεδομένου ότι ο Luffy και Zoro ήταν πειρατές, οι πεζοναύτες τους ζήτησαν να φύγουν από το νησί.

Καθώς έφευγαν, ο διοικητής Ripper ρώτησε για το παρελθόν του Coby. Για να βοηθήσει τον Coby να εκπληρώσει το όνειρό του, ο Luffy προσποιήθηκε ότι δεν ήταν φίλοι και προκάλεσε την έναρξη μιας σύντομης μάχης μεταξύ τους. Μετά ο Luffy νίκησε τον Coby, ενώ ο Coby και οι πεζοναύτες χαιρέτησαν τον Luffy και τον Zoro. Στη συνέχεια έπλευσαν για τον επόμενο προορισμό τους.

Η πόλη OrangeEdit

Η  Συνάντηση με τον BuggyEdit

Ενώ έπλεαν, ο Luffy ανακάλυψε ότι ούτε ο ίδιος ούτε ο Zoro ήξερε πώς να πλοηγηθεί. Με αυτό, αποφάσισαν να πάρουν ένα πλοηγό για το πλήρωμα τους. Αν και μελετώντας το θέμα αυτό, ο Luffy αποφάσισε να τους πάρει λίγο φαγητό. Ο Luffy εντόπισε ένα πουλί που ονομάζεται Pinky που πετούσε από πάνω τους και αποφάσισε να το πιάσει. Δυστυχώς, το πουλί τον έπιασε και πέταξε μακριά με αυτόν στο ράμφος του. Ευτυχώς, το πουλί πυροβολήθηκε και ο Luffy έπεσε στη μέση της Orange Town. Στην πόλη Orange, ο Luffy συναντήθηκε με την Nami και της ζήτησε να γίνει η πλοηγός του πληρώματος του, όταν έμαθε τις ικανότητές της. Η Nami αρχικά δεν ενθουσιάστηκε από την πρώτη προσφορά του Luffy και αντ 'αυτού τον ξεγέλασε ώστε να συλληφθεί. Ο Luffy συλλήφθηκε προτού ο καπετάνιος των πειρατών λάβει  την πόλη. Με λίγη τύχη, ο Zoro ήρθε στη διάσωσή του Luffy, ενώ ο Luffy και οι σύντροφοί του ήταν σε θέση να ξεφύγουν από τον Buggy. Δυστυχώς, ο Luffy ήταν κλειδωμένος σε ένα κλουβί και τότε οι τρεις έμαθαν ότι ο Buggy είχε φάει το Bara Bara no Mi, καθώς ο Zoro κερδίσε μία όχι και τόσο θανατηφόρα μαχαιριά.

Μετά την απόδραση από το κλουβί κατά τη διάρκεια ορισμένων περιστατικών με τον Chouchou και τον Mohji, ο Luffy αποφάσισε να παλέψει κατά του Buggy και το πλήρωμά του. Χρησιμοποιώντας μία από τις μπάλες κανονιού Buggy εναντίον του, ο Luffy ήταν σε θέση να βγάλει από τη μέση το μεγαλύτερο μέρος του πληρώματος του Buggy. Με τα περισσότερα μέλη του πληρώματος του Buggy ηττημένα, ο Luffy και ο Zoro αγωνίστηκαν εναντίον του Buggy και το δεύτερο σύντροφό του, τον Cabaji. Κατά τη διάρκεια της μάχης, το καπέλο του Luffy σκίστηκε και ο Luffy έμαθε από τον Buggy ότι αυτός και ο Shanks ήταν μαζί στο ίδιο πειρατικό πλοίο, που αργότερα αποκαλύφθηκε ότι είναι το πλοίο του Gol D. Roger. Με έντονη αποφασιστικότητα για τον θησαυρό του, ο Buggy αποφάσισε να επιτεθεί στη Nami. Ευτυχώς κατά τη διάρκεια της συμπλοκής, η Nami έδεσε τα μέρη του σώματος του Buggy, έτσι ώστε Luffy να μπορέσει να παραδώσει το τελικό χτύπημα.

Μετά την ήττα του Buggy, ο Luffy και οι σύντροφοί του βρέθηκαν σε μια δύσκολη κατάσταση. Επειδή ο Luffy χτύπησε τον αρχηγό του χωριού, Boodle, οι χωρικοί θύμωσαν σε αυτούς και αποφάσισαν να τους κυνηγήσουν. Ευτυχώς για τον Luffy και για τους συντρόφους του, ο Chouchou αποφάσισε να αποπληρώσει το χρέος του με την παύση των εξαγριωμένων χωρικών. Καθώς ο Luffy και οι σύντροφοί του, αποφάσισαν να πλεύσουν στο επόμενο νησί, ευχαριστήθηκαν από τον Boodle για όλη τη σκληρή δουλειά τους. Ο Luffy, με τη νέα πλοηγό του, Nami, τότε έπλευσε προς τον επόμενο προορισμό.

Το χωριό SyrupEdit

Οι προστάτες του δάσους και οι ψεύτεςEdit

Luffygaimon

Ο luffy και ο Gaimon γελάνε επειδή δεν μπορούν να διαβάσουν έναν χάρτη

Αφού έπλευσαν για λίγο και παίρνοντας το καπέλο του ραμμένο χάρη στην Nami, ο Luffy και το πλήρωμά του πήγαν σε ένα νησί με ​​την ελπίδα να βρουν λίγη τροφή και, ενδεχομένως, ένα νέο μέλος του πληρώματος. Το νησί που ήρθαν όμως ήταν ερημομένο και προφανώς γεμάτο με  είδη παράξενων ζώων. Όπως η Nami και ο Luffy εξερευνούσαν το δάσος, μια μυστηριώδης φωνή τους φώναξε. Αυτή η φωνή τους απείλησε, ο Luffy στη συνέχεια πυροβολήθηκε, αλλά δεν επηρεάστηκε λόγω των δυνάμεων του. Η Nami και ο Luffy στη συνέχεια διαπίστωσαν ότι ο πυροβολισμός προήλθε από έναν άνδρα με ένα μεγάλο πράσινο afro μαλλί σε ένα κουτί, τον Gaimon. Μετά τη διαλογή των παρεξηγήσεων, ο Gaimon, ο Luffy, και η Nami μίλησαν για το One Piece και την Grand Line. Ο Gaimon τότε εξήγησε τη δύσκολη θέση του και το παρελθόν του. Ο Luffy, μαθαίνοντας γι 'αυτό, αποφάσισε να βοηθήσει τον Gaimon. Ο Luffy, με τις δυνάμεις του ανέβηκε στον λόφο όπου ο θησαυρός του Gaimon υποτίθεται ότι βρισκόταν. Ωστόσο, όταν βρήκε τα κουτιά του θησαυρού, ο Luffy αποκάλυψε ότι ήταν δυστυχώς άδεια. Ο Gaimon όμως, ήταν ευγνώμων για το ότι ήταν σε θέση να μάθει την αλήθεια πριν πεθάνει. Στη συνέχεια ο Luffy αποφάσισε να συνεχίσει το ταξίδι του. Όπως Luffy και το πλήρωμά του έφευγαν, ο Luffy ζήτησε από τον Gaimon αν μπορούσε να έρθει μαζί τους. Ο Gaimon απάντησε, ωστόσο, ότι δεν μπορούσε να έρθει μαζί τους καθώς είχε κάποια ευθύνη για τα ζώα στο νησί. Ευχαριστόντας τον Gaimon, ο Luffy τότε απέπλευσε στο επόμενο νησί. Στο anime, αυτά τα γεγονότα συνέβησαν αφού ο Luffy και το πλήρωμά του νικήσουν τον Kuro.

Ο Luffy και το πλήρωμά του, στη συνέχεια ήρθαν στα Νησιά Gecko. Μετά την άφιξη συνάντησαν τον Usopp, το τοπικό ταραχοποιό του χωριού Syrup. Μετά από κάποια παρεξήγηση έρχονται στο νησί, ενώ ο Usopp είπε στον Luffy και το πλήρωμά του ότι θα μπορούσαν να πάρουν ένα πλοίο από τον ιδιοκτήτη του μεγάλου αρχοντικού στην πόλη. Ο Luffy και το πλήρωμά του ακολούθησαν τον Usopp, ενώ στη συνέχεια έμαθαν τον πατέρα του Usopp και τη σχέση του με τον ιδιοκτήτη του αρχοντικού, την Kaya. Αργότερα, μιλώντας με τον Usopp για τον πατέρα του σε ένα βράχο, ο Luffy και ο Usopp κρυφάκουσαν ένα σχέδιο για να σκοτώσουν την Kaya και να κλέψουν την περιουσία της όπου συζητιόταν από τον επιστάτη Kurahadol και τον Jango. Έμαθαν ότι ο επιστάτης ήταν πραγματικά ο Captain Kuro και το είχε σχεδιάσει αυτό το εδώ και τρία χρόνια. Του Luffy δεν του άρεσε αυτό και ο ίδιος αποκαλύφτηκε στον Kuro και στον Jango, και κατά λάθος υπνωτίστηκε από τον Jango με αποτέλεσμα να πέσει από το γκρεμό. Ευτυχώς επειδή το σώμα του είναι από λάστιχο, ο Luffy ήταν σε θέση να επιβιώσει.

Αργότερα, όταν πληροφορήθηκε ότι κανείς δεν θα πίστευε τον Usopp, ο Luffy και το πλήρωμά του αποφάσισαν να βοηθήσουν τον Usopp να υπερασπιστεί το χωριό του. Θέτουν στη συνέχεια μια παγίδα για το πλήρωμα του Kuro στην ακτή όπου ο Kuro και ο Jango συζήτησαν τα σχέδιά τους. Νωρίς την επόμενη μέρα  συνειδητοποίησαν ότι οι πειρατές θα επιτεθούν από την άλλη ακτή. Ο Luffy συνειδητοποιώντας αυτό, ζήτησε από τον Usopp για οδηγίες και πήγε μπροστά. Δυστυχώς, ο Luffy παρερμηνευθεί σχετικά με το πού να πάει και κατέληξε να πηγαίνει πίσω στο χωριό. Ο Luffy μαζί με τον Zoro ήταν τότε σε θέση να βρούνε τη σωστή ακτή και να βοηθήσουν την Nami και τον Usopp.

Στη μέση της μάχης, ο Luffy υπνωτίστηκε ξανά από τον Jango. Ευτυχώς, αυτό ήταν θετικό αφού ο Luffy ήταν σε θέση να νικήσει το μεγαλύτερο μέρος των πειρατών. Ακριβώς όπως ο Luffy ήταν έτοιμος να συντρίψει τους πειρατές με το ξόανο του πλοίου του Kuro, υπνωτίστηκε για άλλη μια φορά και αποκοιμήθηκε. Ο Luffy στη συνέχεια ξύπνησε από την Nami και πήρε ένα από τα δαχτυλίδια του Jango που είχε στο πίσω μέρος του κεφαλιού του. Στο anime, αυτή η σκηνή είχε αλλάξει έτσι ο Luffy το έβαλε στο στόμα του.

Ο Luffy στη συνέχεια βλέποντας την αποφασιστικότητα του Usopp να σώσει την Kaya και το χωριό του, αποφάσισε
LuffyvsKuro

O Luffy μάχεται εναντίον του Kuro

να πολεμήσει τον Kuro που είχε φτάσει εκεί. Στη μέση του αγώνα με τον Kuro, ο ίδιος και ο επιστάτης συζήτησαν εν συντομία σχετικά με το τι ήταν ένας πειρατής. Με αυτόπεποίθηση, ο Luffy είπε θαρραλέα στον Kuro ότι ο Usopp ήταν καλύτερος από αυτόν. Αφού είδαν την ικανότητα του Kuro και τη σφαγή κάποιων του πληρώματος του Kuro, ο Luffy νίκησε τον Kuro. Ο Luffy έριξε έναν ξυλοδαρμένο Kuro πίσω στο πλήρωμά του και τους είπε να τον θυμούνται.

Αργότερα, μετά από όλα αυτά, δόθηκε ένα πλοίο στον Luffy και το πλήρωμά του αφού βοήθησαν να σώσουν την Kaya. Το πλοίο, το Going Merry, εντυπωσίασε πολύ τον Luffy. Ο Luffy και το πλήρωμά του  είδαν τον Usopp να κατρακυλάει από τον λόφο με τον ένα μεγάλο σακίδιο. Στη συνέχεια, προσέφερε στον Usopp μια θέση στο πλήρωμα, την οποία ο Usopp αποδέχθηκε. Ο Luffy, το πλήρωμά του και ο νέος σύντροφος τους, ο Usopp, έπλευσαν με το νέο πλοίο τους.

BaratieEdit

Η μάχη για το BaratieEdit

1stflag

Ο Luffy προσπαθεί να ζωγραφίσει την πειρατική σημαία του

Ενώ ταξιδεύουν με το Going Merry, ο Luffy αποφάσισε να ζωγραφίσει την πειρατική σημαία του. Το σχέδιο του όμως ήταν κακό, ενώ όλοι στο κατάστρωμα σχολίασαν αρνητικά. Ο Usopp ζωγράφισε ευτυχώς μια καλύτερη εκδοχή του σχεδίου του Luffy. Με αυτό, το πλήρωμα του Luffy αποφάσισε να ζωγραφίσει τα πανιά. Μετά από τη ζωγραφική, ο Luffy αποφάσισε να δοκιμάσει την άσκηση βολής κανονιού. Ο Usopp βοήθησε τον Luffy με αυτό και ήταν σε θέση να πυροβολήσει σε ένα κοντινό νησί. Αργότερα, καθώς ο Luffy και το πλήρωμά του συζητούσαν ποιον θα πρέπει να κάνουν επόμενο σύντροφο, κάποιος είχε ανέβει στο πλοίο και φώναξε σε αυτούς.

Μετά από μια σύντομη περίοδο με τον Luffy, ο Johnny, αυτός που είχε ανέβει στο πλοίο, αποκάλυψε ότι ήρθε στην ομάδα για να πάρει εκδίκηση από τους ανθρώπους που πυροβόλησαν τον Yosaku ενώ βρίσκονταν σε κοντινό νησί. Ο Luffy και Usopp, συνειδητοποιώντας το λάθος τους αι  ζήτησαν συγγνώμη. Καθώς μιλούσανε, η Nami εξήγησε ότι Yosaku έπασχε από σκορβούτο. Ο Luffy και ο Usopp ευτυχώς βοήθησαν τον Yosaku να αναρρώσει δίνοντάς του λίγο χυμό λάιμ. Βλέποντας αυτό, συμφωνήθηκε από κοινού ότι χρειάζονται ένα σεφ να τους προμηθεύει κατά τη διάρκεια του μακρινού ταξιδιού τους. Ο Johnny, ευγνώμων για τη βοήθειά τους, είπε στον Luffy που θα μπορούσε να βρεί ένα σεφ. Με αυτές τις πληροφορίες, ο Luffy και το πλήρωμα του έπλευσαν στο εστιατόριο  Baratie.

Κατά την άφιξη στο Baratie, ο Luffy και το πλήρωμά του συναντήθηκαν με τον υπολοχαγό του ναυτικού, Ironfist Fullbody. Με εντολές του Fullbody, οι άνδρες του πυροβόλησαν μια μπάλα κανονιού στο Luffy και το πλήρωμά του. Ο Luffy ευτυχώς απέτρεψε την μπάλα κανονιού με το Gomu Gomu no Fuusen. Δυστυχώς, αυτός ανακατεύθεινε τον πυροβολισμό στο εστιατόριο. Για την καταστροφή του πλωτού εστιατοριού, ο Luffy προσήχθη ενώπιον του ιδιοκτήτη του εστιατορίου, Zeff. Δεδομένου ότι ο Luffy δεν είχε χρήματα κατά εκείνη τη χρονική στιγμή για να εξοφλήσει τις ζημιές, ο Zeff ζήτησε από τον Luffy να εξοφλήσει με το να εργαστεί στο εστιατόριο για ένα έτος.

Ο Luffy, μη θέλοντας να περιμένει για έναν ολόκληρο χρόνο, προσπάθησε να διαπραγματευτεί με τον Zeff. Δυστυχώς, οι διαπραγματεύσεις δεν πάνε τόσο καλά και οι δυο τους κατέληξαν να τσακώνονται δημιουργώντας μια τρύπα στο εστιατόριο. Οι δύο τότε προσγειώθηκαν στο μεταξύ σε έναν καβγά μεταξύ του δεύτερου επικεφαλή σεφ Sanji, και του υπολοχαγού Fullbody. Ο Luffy τότε παρακολουθούσε καθώς ο Gin, ένας από τους κρατούμενους του Fullbody απαίτησε φαγητό, αλλά αντ 'αυτού αρνήθηκαν και τον έδιωξαν. Αφού είδε τον Sanji να δίνει στον πειρατή κάποια τρόφιμα παρά το γεγονός ότι δεν είχε χρήματα, ο Luffy δήλωσε ότι είχε βρει έναν καλό σεφ για το πλήρωμα του.Καθώς ο Luffy τσακωνόταν με τον Sanji για την τελευταία συμμετοχή του πληρώματος του, ο Gin διέκοψε και προειδοποίησε τον Luffy να μην πάει στην Grand Line. Αργότερα, αφού ο Gin έφυγε, ο Luffy άρχισε να δουλεύει, κάνοντας τα πράγματα πιο δύσκολα στην κουζίνα, ο Luffy ειπώθηκε να λάβει κάποιες παραγγελίες από τους πελάτες. Κατά την συνάντηση με το υπόλοιπο του πληρώματος του, ο Luffy ζηλεύοντας που τους βλέπει να χαλαρώνουν στο εστιατόριο, προσπάθησε να βρομίσει το νερό του Zoro με τις μύξες του. Το σχέδιο αυτό όμως απέτυχε καθώς ο Zoro το κατάλαβε εύκολα και έβαλε τον Luffy να πιει το μολυσμένο νερό.

Arlong ParkEdit

Η καταστροφή του Arlong ParkEdit

LoguetownEdit

Άφιξη στην LoguetownEdit

Baroque WorksEdit

Reverse MountainEdit

Το ταξίδι στο Reverse Mountain και η συνάντηση με τον LaboonEdit

Whiskey PeakEdit

Η Πόλη που αγαπάει τους πειρατές, το Whiskey PeakEdit

Little GardenEdit

Περιπέτεια σε έναν προϊστορικό τόποEdit

Νησί DrumEdit

Περιπέτεια στο νησί που δεν έχει γιατρούςEdit

AlabastaEdit

Ένας okama, ένας αδερφός και η διάσχιση της ερήμουEdit

Η συνάντηση με τον Crocodile  στη RainbaseEdit

Η δεύτερη και η τρίτη μάχη με τον CrocodileEdit

Αποχαιρετώντας την Vivi και την AlabastaEdit

SkypieaEdit

JayaEdit

Το βυθισμένο πλοίο και μια πόλη χωρίς νόμουςEdit

Η συμμαχία Saruyama και το Knock Up StreamEdit

SkypieaEdit

Η άφιξη και οι πολλές περιπέτειεςEdit

Μέσα στο στομάχι ενός τεράστιου φιδιούEdit

Αντιμετωπίζοντας έναν θεόEdit

CP9Edit

Long Ring Long LandEdit

Τα τρια αγωνίσματαEdit

Water 7Edit

Το βάρος του ΚαπετάνιουEdit

Συναντώντας τους CP9Edit

Enies LobbyEdit

H άφιξη και η καταπολέμησηEdit

Post Enies LobbyEdit

Το νέο πλοίο και ο κανούριος NakamaEdit

Also on FANDOM

Random Wiki