FANDOM

Η Kuina ήταν παιδική φίλη του Zoro. Ήταν κόρη του Koshiro κι ο λόγος που ο Zoro ανέπτυξε την τεχνική Santoryu (τεχνική των τριών σπαθιών).

Kuina Anime Infobox
Kuina

Όνομα:

Kuina

Πρώτη Εμφάνιση:

Κεφάλαιο 5, Επεισόδιο 2

Επάγγελμα:

Μαθητευόμενη Ξιφομάχος

Status:

Νεκρή

Γενέθλια:

17 Σεπτεμβρίου

Εμφάνιση Edit

Είχε κοντά, σκούρα μπλε μαλλιά και σκούρα καφέ μάτια. Φορούσε άσπρη κοντομάνικη μπλούζα και πράσινο παντελόνι.

Προσωπικότητα Edit

Όταν παρουσιάστηκε πρώτη φορά (σε αναδρομή στο παρελθόν του Zoro) ήταν αναιδής και σίγουρη για τις ικανότητές της ως ξιφομάχος. Ωστόσο, ζούσε πάντα με τη σκέψη ότι επειδή ήταν γυναίκα, όσο μεγάλωνε θα ήταν όλο και πιο δύσκολο να ανταγωνιστεί με άντρες, όπως την πληροφορούσε κι ο πατέρας της. Όμως η Kuina κάλυψε τους δισταγμούς της και τους φόβους της με αναίδεια και ενήργησε με αυτοπεποίθηση, αντί να παραμείνει φοβισμένη κι αδύναμη, με σκοπό να αποδείξει στον πατέρα της πως θα μπορούσε να γίνει η καλύτερη ξιφομάχος του κόσμου. Μεγαλώνοντας θα αναγκαζόταν λόγω του φύλου της να εγκαταλείψει τη ζωή της ως ξιφομάχος και δεν θα της επιτρεπόταν να κληρονομήσει το dojo του πάτερα της. Μπαίνοντας στην εφηβεία, οι φόβοι και οι αμφιβολίες της εντάθηκαν. Τελικά ο Zoro την έκανε να πιστεύει πως ήταν η θέληση κι η ικανότητα, κι όχι η δύναμη, που κάνουν έναν αληθινό ξιφομάχο.

Ικανότητες και δυνάμεις Edit

Η Kuina ήταν η ισχυρότερη μεταξύ των υπόλοιπων ασκούμενων στο dojo του πατέρα της. Ήταν ικανή να εξουδετερώσει ακόμη και ενήλικες, με αποτέλεσμα οι υπόλοιποι μαθητές να κατηγορούν τον πατέρα της για ειδική μεταχείριση. Υπερίσχυε επίσης του νεαρού Zoro, που ακόμη και τότε ήταν σε θέση να σηκώνει μεγαλύτερες από τον εαυτό του πέτρες, για άσκηση. Ήταν γνωστό πως η Kuina χρησιμοποιούσε την τεχνική του ενός σπαθιού στις μάχες της. Κέρδισε τον Zoro 2001 συνεχόμενες φορές, χωρίς ποτέ να χάσει από τον ίδιο, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την μεγάλη επιδεξιότητα που είχε χρησιμοποιώντας ένα σπαθί. Από τη στιγμή που απεβίωσε, είναι αδύνατο να ξέρουμε πόσο ισχυρή θα μπορούσε να γίνει. Ωστόσο το ερώτημα παραμένει, κατά πόσον θα μπορούσε ή όχι να παραμείνει ισχυρότερη από τον Zoro, ή αν θα εγκατέλειπε τα όνειρά της.

Ιστορία Edit

Δώδεκα χρόνια πριν την τρέχουσα ιστορία, εμφανίζεται κάνοντας προπόνηση έξω από το dojo του πατέρα της, όπου επιτίθεται σε ένα πόλο με το σπαθί της.\

Ο Zoro και η Kuina μονομαχούσαν τακτικά, διαπιστώνοντας μετά από 2000 μάχες πως δεν θα μπορούσε ποτέ να την νικήσει. Τότε ο Zoro την προκάλεσε σε μια μονομαχία με αληθινά σπαθιά, όπου χρησιμοποίησε το Meito Wado Ichimonji που άνηκε στην οικογένειά της.

Η Kuina είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο Zoro θα την περάσει σύντομα στην ικανότητα και τη δύναμη. Αυτό συνέβη επειδή πίστευε ότι τα αγόρια μεγαλώνουν και γίνονται ισχυρότερα από ότι τα κορίτσια, και παρατήρησε πόσο είχε ήδη καταφέρει ο Zoro να συμβαδίσει με τις τρέχουσες ικανότητές της. Έτσι, όταν άρχισε να αναπτύσσεται το στήθος της, αποθαρρύνθηκε. Στη συνέχεια ο Zoro της είπε ότι αν την νικήσει ποτέ, ήταν λόγω των ικανοτήτων του. Το γεγονός ότι αυτός ήταν ένα αγόρι και ότι αυτή ήταν ένα κορίτσι δεν είχε σημασία. Ο στόχος του ήταν να είναι τόσο καλός όσο αυτή. Υποσχέθηκαν τότε, ότι ένας από δύο θα γίνει ο μεγαλύτερος ξιφομάχος του κόσμου.

Ωστόσο, την ημέρα μετά τον όρκο τους, ο Zoro έμαθε ότι είχε πέσει κάτω από τις σκάλες, ενώ προσπάθησε να πάρει μια ακονισμένη πέτρα και πέθανε. Ο Zoro θύμωσε μαζί της, κατηγορώντας τη για φυγή από την υπόσχεσή τους. Τέλος, ο Zoro ζήτησε από τον πατέρα της την τιμή να πάρει το Wado Ichimonji μαζί του. Με αυτό, ο Zoro υποσχέθηκε να εκπληρώσει το κοινό όνειρό τους και να γίνει ο μεγαλύτερος ξιφομάχος που υπήρξε ποτέ.

Κυριότερες Μάχες Edit

  • Kuina Vs. Zoro (2001 φορές)

Διαφορές μεταξύ Anime και Manga Edit

Στην επέκταση της αναδρομής στο παρελθόν, στο anime, όταν ο Zoro ήταν νέος, ο ίδιος προκάλεσε κάθε dojo που βρέθηκε μπροστά του και σφετερίστηκε τα σύμβολά τους (στην Ιαπωνία, το σύμβολο σημαίνει ότι το dojo είναι αξιοσέβαστο). Όταν έφτασε στην Kuina και στο dojo της οικογένειάς της, συνάντησε τελικά το ισάξιο αγωνιστικά ταίρι του.

Στο anime, η πρόοδος της κατά των ενηλίκων και των άλλων μαθητών φαίνεται περισσότερο. Αναφέρεται επίσης από τον πατέρα της ότι άρχισε να ξεπερνά την ιδιότητά της ως γυναίκα, λόγω της αντιπαλότητας της με τον Zoro, αν και δεν υπάρχει τέτοια δήλωση στο manga. Στο manga, το νεκρό σώμα της παρουσιάστηκε με το πρόσωπο καλυμμένο από ένα ύφασμα, αλλά στο anime έδειξαν μία κανονική κηδεία.

Ο τάφος της Kuina δεν φαίνεται στο manga, μέχρι την κάλυψη του στο κεφάλαιο 617. Ωστόσο, στο τέλος της αναδρομής στο anime, ο Zoro φαίνεται να προσεύχεται μπροστά στον τάφο πριν από την αναχώρηση για το ταξίδι του. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι δύο ταφόπλακες είναι διαφορετικές, αφού ο Oda μόνο τον σχεδίασε πολύ αργότερα.

Διάφορα Edit

  • Εικασίες κυκλοφορούν εδώ και πολύ καιρό στο πλαίσιο του fandom με βάση την εμφάνισή της που ταιριάζει με της Tashigi. Αυτό αποδείχθηκε ψευδής, όταν η Tashigi σχεδιάστηκε ως παιδί στο SBS Volume 68.
  • Όπως και η Tashigi, το όνομά της προέρχεται από ένα πουλί που δεν πετά. Το γεγονός ότι πήρε το όνομά της από ένα πουλί που δεν πετά είναι μια αντανάκλαση του εαυτού της. Σε ότι αφορά το ίδιο το πουλί, ο Oda δήλωσε:. «Αν ένα πουλί δεν μπορεί να πετάξει, δεν σημαίνει ποτέ δεν θα το καταφέρει»
  • Δεδομένου ότι γεννήθηκε δύο χρόνια μετά το θάνατο του Roger (κεφαλαίο 0), αν ήταν ζωντανή θα ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερη από τον Zoro.

ΑναφορέςEdit

  • SBS One Piece Manga - Vol.81
  • One Piece Anime -  Episode 2
  • SBS  One Piece Manga - Vol.16
Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Kuina?oldid=2040".

Also on FANDOM

Random Wiki