FANDOM

Αλαντίν (Aladine)
Aladine Manga Infobox.png

Ιαπωνικό όνομα:

Aradin (アラディン)

Πρώτη Εμφάνιση:

Κεφάλαιο 620; Επεισόδιο 540

Διασυνδέσεις:

Sun Pirates; Ryugu Kingdom (πρώην)

Επάγγελμα:

Ιατρός; Πειρατής; Στρατιώτης; Σκλάβος (πρώην)

Γενέθλια:

31 Ιανουαρίου

Ο Aladine είναι ένας γοργονάνθρωπος του είδους goatsbreard brotula.

Στα νιάτα του υπηρετούσε ως στρατιώτης στο Ryugu Kingdom. Στην συνέχεια έγινε σκλάβος και μετά την απελευθέρωσή του έγινε μέλος στο πειρατικό πλήρωμα Sun Pirates, αρχικά με την ειδικότητα του γιατρού του πλοίου και στην συνέχεια ως το πρωτοπαλίκαρο του.

Μετά το time-skip μαθαίνουμε ότι έχει παντρευτεί την κόρη της Big Mom, Charlotte Praline και εξυπηρετεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στους Sun Pirates και την Charlotte Family.

ΕμφάνισηEdit

Ο Αλαντίν είναι ένας ψηλός, μυώδης γοργονάνθρωπος. Έχει λεπτά σχιστά μάτια, σκούρα μαλλιά που είναι δεμένα σε μία μακριά αλογοουρά που πέφτουν στην πλάτη του σε πολλές καμπύλες, και μια πλήρη γενειάδα με μούσι στο ίδιο χρώμα. Έχει μία μακριά ουρά που είναι ανοιχτή καφέ στο πάνω μέρος, αλλά παίρνει πιο σκούρο χρώμα κοντά στα πτερύγια, όπου κηλίδες αρχίζουν να εμφανίζονται, καταλήγοντας τελικά σε ένα απλό σκούρο χρώμα. 

Φορά ένα ανοιχτό, μακρύ σκούρο γιλέκο με την πειρατική  σημαία του πληρώματος του στο πίσω μέρος, και κρατά πίσω από την πλάτη του μια τρίαινα, που σταθεροποιείται από μια ζώνη που πηγαίνει διαγώνια πάνω από τον αριστερό ώμο του. Έχει ένα τατουάζ που λέει «1TC» στον αριστερό δικέφαλο του και το τατουάζ από το πλήρωμα που ανήκει, τους Sun Pirates, στην αριστερή πλευρά κοντά στο στομάχι του, που καλύπτουν το σημάδι του που είχε όταν ήταν σκλάβος.

Όταν επανεμφανίζεται στο παρόν, έχει εμφανώς μεγαλώσει σε ηλικία, έχοντας μικρές ρυτίδες γύρω από τα μάτια και το στόμα του. Έχει αποκτήσει μια ουλή στο μέτωπό του και η γενειάδα του έχει επίσης αυξηθεί πολύ περισσότερο, τώρα καλύπτοντας όλο το πηγούνι του και έχοντας εκταθεί προς τα κάτω στο στήθος του. Τώρα φοράει ένα παχύ σκουλαρίκι κρίκο σε κάθε αυτί, ένα πιο περίτεχνα σχεδιασμένο γιλέκο, και ένα ανοιχτόχρωμο παλτό καπετάνιου πάνω από τους ώμους του.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Aladine φαίνεται να είναι αρκετά ήρεμος και ψύχραιμος. Ως πρώην σκλάβος, είναι σε θέση να κατανοεί το είδος του τραύματος που περνά ένας σκλάβος κατά την απελευθέρωσή του. Επίσης, παρά τα προσωπικά του τραύματα που υπέφερε ως σκλάβος, κατάφερε να τα παραβλέψει έτσι ώστε να θεραπεύσει τις πληγές ενός αριστοκράτη, μετά από αίτηση της βασίλισσας του Otohime.

ΣχέσειςEdit

ΠλήρωμαEdit

Φαίνεται να τα πηγαίνει καλά με το υπόλοιπο πλήρωμα. Δεν έχει αποδειχθεί ότι έχει προβλήματα με κάποιο άλλο μέλος. Έδωσε τον καλύτερο εαυτό του για να σώσει τη ζωή του Fisher Tiger, εκδηλώνοντας έτσι τη μεγάλη αγάπη και αφοσίωση που έτρεφε για αυτόν. Ο Arlong τον αποκάλεσε επίσης «αδελφό», ως μια ένδειξη σεβασμού ακόμα και από αυτόν τον δύστροπο γοργονάνθρωπο, που μετριάζεται μόνο στο βαθμό ότι ο Aladine δεν είναι άνθρωπος. Ο Aladine φαίνεται επίσης να σχηματίζει μια στενή φιλία με τον Jinbe αφού έγινε ο δεύτερος κυβερνήτης των Πειρατών του Ηλίου.

KoalaEdit

Όντας ένας πρώην σκλάβος ο ίδιος, o Aladine έδειξε συμπάθεια απέναντι στην Koala και φαίνεται να τα πηγαίνανε καλά. Είναι άγνωστο αν μισούσε τους ανθρώπους, όπως ο Arlong, αλλά η κάπως προστατευτική συμπεριφορά του προς την Koala σημαίνει ότι μπορεί να κάνει διακρίσεις μεταξύ μεμονωμένων ανθρώπων χωρίς να τους βάζει όλους στο ίδιο τσουβάλι.

Charlotte PralineEdit

Ο Aladine παντρεύτηκε την Charlotte Πραλίνα, την 29η κόρη της Charlotte Linlin | Big Mom, προκειμένου οι πειρατές του Ήλιου να ενταχθούν στο στόλο των Big Mom Πειρατών. Η έκταση της σχέσης του δεν έχει καθοριστεί, αλλά μπορεί να έχει ένα ορισμένο επίπεδο της αγάπης, πέρα από την πολιτικό σκοπό του γάμου, όπως έδειξε η Πραλίνα όταν θύμωσε γιατί πίστευε ότι ο Aladine θα την εγκαταλείψει. Επιπλέον, ο Aladine ήταν πρόθυμος να δοκιμάσει και να διαπραγματευτεί με την Big Mom ώστε να διατηρήσει το γάμο ακόμα κι αν ο Jinbe έφευγε από το πλήρωμα της Big Mom, γνωρίζοντας τον κίνδυνο της ασταθούς ψυχραιμία της. Ωστόσο, η Πραλίνα ανέφερε πως είναι πιο πιστή στον Aladine κι ότι θα τον επέλεγε αντί της Big Mom.

Ικανότητες και ΔυνάμειςEdit

Όντας ο γιατρός των Fishman Πειρατών, ο Aladine έχει την ιατρική εκπαίδευση για την αντιμετώπιση τραυμάτων στους συντρόφους του πληρώματος του, όπως αποδεικνύεται από τη διάγνωση του βαριά τραυματία Fisher Tiger.

Ως Γοργονάνθρωπος (Merman) και εκπαιδευμένος στρατιώτης του βασιλικού στρατού, είναι ένας γρήγορος κολυμβητής που μπορεί να ανασαίνει υποβρύχια. Έχει δείξει σε μεγάλο βαθμό τη δύναμη, καταφέροντας να σηκώσει ένα βαρέλι τόσο μεγάλο όσο ο ίδιος πάνω από το κεφάλι του με το ένα χέρι 

ΌπλαEdit

Ο Aladine κρατά μια τρίαινα, στη θήκη πίσω του. Ίσως κάτι που κράτησε από τις ημέρες του ως στρατιώτης στον Στρατό του Ποσειδώνα.

ΙστορίαEdit

ΠαρελθόνEdit

Στον καιρό του Fisher TigerEdit

O Aladine ήταν ένας στρατιώτης του  Βασιλείου Ryugu, μέχρι που συνελήφθη και πουλήθηκε ως δούλος. Τελικά ελευθερώθηκε από τον Fisher Tiger και εντάχθηκε στους πειρατές του Ήλιου (Sun Pirates). Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο δωμάτιο του Fisher Tiger όταν ο Hatchan ειδοποίησε τον καπετάνιο σχετικά με ένα εχθρικό πλοίο που πλησίαζε. Αργότερα εξήγησε στον Jinbe για το πώς η προηγούμενη ζωή της Koala ως σκλάβα επηρέασε τη συμπεριφορά της, κάνοντας την να σκέφτεται ότι έπρεπε να εργάζεται συνεχώς. Είπε στον Hatchan να αφήσει την Koala να εργάζεται αν αυτο την παρηγορούσε, διότι το ψυχικό τραύμα δεν εξαφανίζεται γρήγορα. Αργότερα φάνηκε σε μια πόλη με τα άλλα μέλη των πειρατών του Ήλιου, που μετέφεραν προμήθειες πίσω στο πλοίο, με τον Aladine να μεταφέρει ένα βαρέλι στον ώμο του. Εκείνο το βράδυ, ο ίδιος απόλαυσε το φαγητό με το υπόλοιπο πλήρωμα. 

Όταν το πλήρωμα έφτασε στο νησί Full Shout, ο ίδιος και τα άλλα μέλη του πληρώματος είπαν αντίο στην Koala, ενώ ο Tiger περπάτησε μαζί της μέχρι το χωριό της. Όχι πολύ μετά, αφού η Koala επέστρεψε στο σπίτι και την οικογένειά της, οι Sun Pirates έπεσαν σε ενέδρα κατασκευασμένη από τους πεζοναύτες με επικεφαλής τον υποναύαρχο Φράουλα. Ο Fisher Tiger πληγώθηκε βαριά στην μάχη που ακολούθησε, αλλά οι Πειρατές του Ήλιου κατάφεραν να κλέψουν ένα θαλάσσιο σκάφος και να διαφύγουν. 

Στο κλεμμένο θαλάσσιο σκάφος, ο Aladine προσπάθησε να πείσει τον καπετάνιο να δεχτεί ανθρώπινο αίμα για μετάγγιση. Όταν ο Tiger είπε σε όλους ότι ήταν ένας σκλάβος, ο Aladine σοκαρίστηκε το ίδιο όπως και το υπόλοιπο πλήρωμα, και άκουσε τα τελευταία λόγια του Tiger. Μετά από αυτό, ο Aladine υποστήριξε ότι δεν είχαν σημασία τα λόγια του Tiger, γιατί θα μηνμονεύονταν πάντα ως ο ήρωας του νησιού Fishman για την απελευθέρωση όλων των σκλάβων και για τις περιπέτειες του. Αυτά τα λόγια έδωσαν στον Tiger μια αίσθηση ευτυχίας καθώς πέθαινε. 

Μετά τον Θάνατο του FisherEdit

Αφού ο Arlong συνελήφθη προσπαθώντας να εκδικηθεί για τον Fisher Tiger, ο Aladine βρέθηκε κάτω από τις οδηγίες του Jinbe. Κατά την ανάγνωση μιας εφημερίδας που εξηγεί το θάνατο του Fisher Tiger, ο Jinbe παρατήρησε ότι ο Arlong είπε ψέματα για το πώς πέθανε ο Fisher Tiger. Ο Aladine επεσήμανε ότι ο Arlong είπε ψέματα για να διατηρήσει την τιμή του Fisher Tiger.

Μια μέρα, ο Jinbe έλαβε πρόσκληση για να ενταχθεί στους Shichibukai. Αφότου ο Jinbe δέχτηκε τη θέση, ο Arlong απελευθερώθηκε. Οι Sun Πειρατές διασκορπίστηκαν, και ο Jinbe και ο Arlong πήραν ξεχωριστούς δρόμους. Ο Aladine παρέμεινε με τον Jinbe και τον διαβεβαίωσε ότι, αν ο Arlong πάει πολύ μακριά με το μίσος του για τους ανθρώπους, θα πρέπει να τον σταματήσουν οι ίδιοι. Λόγω του ότι ο Jinbe συμμάχησε με την κυβέρνηση, ο Aladine ήταν σε θέση να επιστρέψει στο Ryugu Βασίλειο μαζί με τους άλλους πειρατές του Ήλιου. 

Λίγο καιρό αργότερα, συνέβη κάποια αναταραχή στο νησί Fishman, όταν ένας Παγκόσμιος Ευγενής έφτασε στο νησί. Ο Aladine, ο Jinbe, και οι πειρατές του Ήλιου που τον ακολουθούσαν ήταν παρόντες. Όταν ο ευγενής απείλησε τη βασίλισσα Otohime, η Shirahoshi έκλαψε και κάλεσε υποσυνείδητα ένα Sea King (Θαλάσσιο Βασιλιά) που σοκάρισε τον ευγενή και τον ανάγκασε να λιποθυμήσει. Ο Aladine αποφάσισε να τείνουν στις πληγές του ευγενή, καθώς και της πληγές της Otohime. 

Αφού ο ευγενής θεραπεύτηκε, η Otohime αποφάσισε να τον συνοδεύσει στην επιφάνεια. Μετά από μία εβδομάδα, επέστρεψε σώα και αβλαβής με ένα κομμάτι χαρτί που θα προκαλούσε μεγάλο σάλο αργότερα. Η Otohime τελικά ήρθε σε επαφή με τους πολίτες του Fishman Island και σύλλεξε τις υπογραφές τους. Μια μέρα, το κουτί που περιείχε τις υπογραφές έπιασε ξαφνικά φωτιά και εκτός αυτού πυροβόλησαν την Otohime. Ο Aladine κοίταξε γύρω του ερωτώμενος από πού προήλθε η σφαίρα. 

Αργότερα παρευρέθη στην κηδεία της Otohime, όρθιος δίπλα σε έναν δακρυσμένο Jinbe, και βλέποντας ένα τηλεοπτικό μήνυμα από τους πρίγκιπες, που δήλωσαν ότι θα συνεχιστεί η συλλογή υπογραφών για τα μεταναστευτικά σχέδιά του λαού τους. Κατόπιν της παραίτησης του Jinbe από τον τίτλο του Shichibukai, ο Aladine έφυγε από το νησί Fishman με τους άλλους πειρατές του Ήλιου. Οι Sun Πειρατές άρχισαν να εργάζονται υπό τη δικαιοδοσία της Yonko, Big Mom, με τη συμφωνία να προστατεύει το Fishman Island. Στο πλαίσιο της συμμαχίας των δύο πληρωμάτων, ο Aladine παντρεύτηκε την 29ηκόρη  Big Mom, Charlotte Πραλίνα. Μετά τα γεγονότα με τους Straw Hat Pirates, o Jinbe σκεφτόταν να αποκοπούν οι Sun Πειρατές από την Big Mom και να ενωθούν με τους Strawhats. 

Whole Cake Island ArcEdit

Όταν η «Oμάδα Ανάκτησης Sanji » του Luffy αντιμετώπισε τα αδέλφια του Sanji, Vinsmoke Yonji και Reiju, o Aladine παρακολουθούσε το πλήρωμα κάτω από τη θάλασσα και ζήτησε περαιτέρω οδηγίες από τον Jinbe. Πριν πάτε στο Ολόκληρο Κέικ νησί Whole Cake Island, o Jinbe συζήτησε με τους συντρόφους του πληρώματός του για το σχέδιό του να ενωθούν με τους Strawhats και να χαλάσουν την συμμαχία τους με τη Big Mom. Ο Aladine είπε ότι λόγω του ειλικρινούς πάθους του καπετάνιου του για τον Luffy , δεν έχει κανένα πρόβλημα με την απόφαση του Jinbe. Καθώς οι Sun Πειρατές επευφημούσαν τον Jinbe, κατέφθασε η Πραλίνα θυμωμένη, νομίζοντας ότι ο Aladine ήθελε να την αφήσει. Ωστόσο, ο Aladine συμφώνησε να διαπραγματευτεί με την Big Mom, αλλά h Πραλίνα του είπε ότι θα τον επέλεγε κάθε μέρα αντί της μητέρα της, και τον αγκάλιασε.  

Αφού απέφυγε τον τροχό ρουλέτα τιμωρίας με το να «πάρει πίσω» το αίτημα του να αποχωρήσει από τους πειρατές της Big Mom, ο Jinbe μίλησε στον Aladine και στους πειρατές του Ήλιου, που είχαν ήδη σώσει τον Pekoms. Τους είπε για το σχέδιό του να επαναστατήσει ενάντια της Big Mom, προκειμένου να βοηθήσει τον Luffy και τον Capone Bege στην επίθεση τους στο πάρτι τσαγιού και ανέθεσε στους πειρατές του Ήλιου να εγκαταλείψουν τη Totto Land μόλις ξεκινήσει το χάος. Ο Aladine αποφάσισε ότι θα επιστρέψουν στο Fishman Island. 

Τρεις ημέρες αργότερα, ο Aladine και το υπόλοιπο πλήρωμα παρακολούθησαν την ανάρρωση του Pekoms στην ανατολική πλευρά του Ολόκληρου Κέικ νησί.Ο Pekoms ρώτησε αν ο Jinbe ανέφερε την προδοσία του Bege στην Big Mom, και ο Aladine απάντησε λέγοντας ότι το έκανε. Ωστόσο, ο Pekoms υποπτεύονταν τον τρόπο που ενεργούσαν, ενώ οι Πειρατές του Ήλιου επέμεναν ότι ο Pekoms θα ήταν καλύτερα να προσπαθεί να αναρρώσει. 

Όταν ξεκίνησε ο γάμος, ο Aladine και οι υπόλοιποι Sun Pirates άφησαν τον Pekoms δεμένο στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους να φύγουν από το νησί. 

Γενικές ΠληροφορίεςEdit

  • O Aladine κατά λάθος εισήχθη ως FISHMAN στο Κεφάλαιο 830, το οποίο διορθώθηκε στην έκδοση του τόμου.
  • Το τατουάζ 1TC στο χέρι του Aladine αντιπροσωπεύει τη λέξη Itachi, η οποία είναι συντόμευση για τη λέξη itachiuo, το ιαπωνικό όνομα δηλαδή για το γένος goatsbeard brotula.

ΑναφορέςEdit

  1. One Piece Manga και Anime - Τόμος 63, Κεφάλαιο 620 (σελ.17) και Επεισόδιο 540.
  2. One Piece Manga και Anime - Τόμος 63, Κεφάλαιο 623 (σελ.3) και Επεισόδιο 543. Πρώτη Εμφάνιση του Αλαντίν.
  3. One Piece Manga και Anime - Τόμος 83, Κεφάλαιο 830 (σελ.4) Νέα Θέση Εξουσίας και εμφάνιση της Γυναίκας του Πρώτη Φορά.
  4. One Piece Manga - Τόμος 63, Κεφάλαιο 623 (σελ.3-4,6-7,11-18).
  5. One Piece Manga - Τόμος 63, Κεφάλαιο 624 (σελ.3,12-16).
  6. One Piece Manga - Τόμος 63, Κεφάλαιο 625 (σελ.9-15).
  7. One Piece Manga - Τόμος 63, Κεφάλαιο 626 (σελ.14).
  12. One Piece Manga - Κεφάλαιο 858 (σελ.4-5). 
  13. One Piece Manga - Κεφάλαιο 860 (σελ.2,5).
  14. http://onepiece.wikia.com/wiki/Aladine
Ανακτήθηκε από το "http://el.onepiece.wikia.com/wiki/Aladine?oldid=2112".

Also on FANDOM

Random Wiki